Tack

Någon har äntligen bekräftat att det är möjligt och att jag inte ljuger eller överdriver när jag berättar att jag gick upp tre kilo på två dagar när jag åt ungefär en tredjedel av det man ska.. och sen ytterligare ett kilo dom två dagarna efter. Alla har sagt att det var vattenvikt. Jo, tjena, nu en och en halv månad senare är hälften av det fortfarande kvar. Det var inte vatten. Och jag har nu pratat med en som varit med om samma sak. Det ÄR möjligt. Tack.

Jag kommer med andra ord bli ett gigantiskt monster om jag äter, min kropp har förvarnat mig. Less jag blir. Jag vill inte vara en sån som återhämtar mig från anorexi och slutar som överviktig. Vill inte vara som hon som går på min psykmottagning, vi låg inne tillsammans, då var hon underviktig, nu är hon rätt ordentligt överviktig....

Jag är så rädd.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag tror jag föredrar banan, vanilj eller choklad :P jordgubb funkar den med:P haha jag har inte problem med någon utav smakerna egentligen tror jag ^^ men banan smakar bananmilkshake nästan :) sen ska jag få tropisk smak nästa gång jag beställer :P vilka smaker har du hemma?

2010-12-13 @ 21:29:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: N

Jag rusade upp 3 kilo på några enstaka dagar när jag bröt svältkost och började äta bättre. Men, det fortsatte inte i samma takt. Ta det lugnt. Det jämnar ut sig. En eller två kilo till på kort tid, sen jämnade det där ut sig och det tog ett bra tag innan jag fortsatte gå upp trots att jag åt extremt bra. Alla kroppar är olika - men: ta det lugnt vännen. Du kommer inte att ett tu tre bli skitfet. Inte alls, någonsin, om du äter så mycket som din kropp behöver - och regelbundet.

2010-12-13 @ 23:02:02
Postat av: camilla

haha :P kaffe finns inte i den sorten jag har, va e de för märke på dina?:)



Händer idag?

2010-12-14 @ 08:10:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Nää de finns nog inte på hemsidan :P men usch fr kaffe haha^^



Hur har samtalet gått? vad stickar du för något?:) det är kul o sticka tkr jag :D

Ja ska laga lunch, slöa vid datan/tv:n, förhoppningsvis åka till bibblan laga middag och äta en massa mat^^ sen ikväll e de ju desperate housewifes också som man inte får missa :D

2010-12-14 @ 12:47:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lilla My

Det där är så olika från person till person och det är därför jag är så rädd för att äta. Jag har alltid haft lätt för att lägga på mej, ALLTID. Och jag har alltid varit grov i kroppstypen, typ breda höfter, stora vader osv.. Vissa av dessa saker försvinner inte ens i svältläge. Jag går inte en av att svälta. Jag står bara totalt still:S.. Hatar min kropp och mitt liv just nu..!!



Fast jag tror såhär, din kropp (allas kroppar) har ett trivselläga. Vissa är födda att väga 50 kilo och då spelar det ingen roll hur mycket de kämpar för att gå ner eller upp. Kroppen mår som bäst där, medan andras kroppar kanske mår som bäst vid 70 kilo.

Shiit hoppas du förstår hur jag menar. Ibland är det så svårt att förklara i ord..



Kämpa på fina!

Kram

2010-12-14 @ 14:16:05
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy
Postat av: camilla

Men det måste väl kännas skönt att du ska dit på måndag? att det äntligen händer något liksom :D Jag blir iaf glad för din skull :D



Haha aa de gör det, men house har jag aldrig tyckt om :P Desperata hemmafruar är det som gäller vettu :D sen går leila samtidigt på tv4 + också ...hmm tufft val xD

2010-12-14 @ 19:36:18
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0