Denna dagen ett liv?

Eller hur det nu är farbror Melker formulerar sig.

Jag hoppas inte att det är så i alla fall. För det här är inte ett liv jag vill leva. Konstant ångest sedan igårkväll. Verkligen konstant. Sovit sämre än vanligt. Kännt mig fet. Varit extremt orolig för en grotesk viktuppgång. Jag åt ju godis igår. jag ska ju börja äta mer idag. Sån ångest att jag vill sluta ut alla mina inälvor och smeta ut dom på väggen och sen skrikande dunka huvudet i geggamojjan. Ungefär.

Men, jag har än så länge bara bankat huvudet i väggen tre gånger. Jag har ätit grahamsgrynsgröt med kanel och mjölk och därefter en sharonfrukt. Jag har sällskap till min mellanmålsmacka. Min bror kommer för att ta bilder på illrarna och ska äta lunch här. Så det ska gå.

Har samtal på psyk idag också. Får se hur det artar sig. Jag är arg på honom. Jag är så trött på vården att jag kräks och jag mår förbaskat dåligt i min ångest. Kan lbi spännande.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det går bra! Och att ångesten lägger sig:(

SV:

Jaa det är rätt smart för det blir nog jobbigt om hon kmr med en gång och lixom pratar med mig. För hon kmr ju lätt att prata med mig om det.. Tyvärr :( Det verkar ju bra att göra det.. men jag är nog för feg. Men gjort ett framsteg idag, sms och sa att ja tyckte jag var jätte tjock. Aldrig sagt det till henne innan.

KRAM

2010-11-10 @ 13:38:49
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; tack för dina tips gumman!

när låg du inne ?

haha vad sött namn :)

hhoppas det gått bra hos psyk.. det är

ju inte allt för trevligt att vistas där.

2010-11-10 @ 17:20:45
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Ja, ellerhur! Det är faktiskt inte helt fel att slippa mens! ;)



Hoppas att går bra! (:

2010-11-11 @ 15:49:05
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0