Det här hade jag på mig idag (igår)

Ligger fortfarande efter men ja, det här var mina kläder igår efter att jag kravlat mig ur pyjamasen vid tolvsnåret.

Världens snyggaste fleeceunderställsbyxor och raggsockor


En lika läcker underställströja


Täckbyxor


Varmaste tröjan


Slutligen toppade jag med varmmössa och rosa dunjacka


Iförd detta frös inte ens jag när jag tog mig en promenad i snölandskapet. Framåt kvällen väntade födelsedagsfirande hos makens föräldrar så då festade jag till det och satte på mig ett par jeans. Så roliga brukar mina kläddagar vara. Känner mig inte riktigt som en bloggare som ska lägga upp dagens outfit dagligen=p

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Vi glömmer igår! idag är idag:)

är idag bättre?

2010-11-27 @ 14:41:33
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Cilla

fin du är <3

2010-11-27 @ 23:37:11
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0