Ett ögonblick

.. och du sa ja, och jag sa ja...

... och för alltid vandrar vi hand i hand.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha första gången jag åt en kokostopp i yoghurt fick jag samma tanke att fyfan vad söt och sliskig men nu är jag fast:O konstigt va?:P



Jaa lådsas:D:D

Mäh så du får en annan läkare du, ingen läskig:P

2010-11-24 @ 23:22:45
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha så choklad räknas inte till godis?:P isåfall är jag nog inte heller något jätte stort fan av lösgodis för i min godispåse är det alltid typ 95% choklad o resten klubbor typ^^



Kan man göra såna mandlar själv? åå de måste ja ju prova, har du något smarrigt recept? :)



Ja, de roliga är att jag nästan får dåligt samvete om jag inte följer planeringen :P eller om jag hoppar över något. Här om dagen tex skulle jag laga chili con corne och struntade först i smöret att steka i men så fick jag dåligt samvete och hällde i lite smör xD haha Tog emot som tusan men jag gjorde det :)



Jag tror aldrig jag har bakat lussebullar förr :P men de e goda att äta :D Har du smakat något av det du bakade? kladdkaka med grädde och glass till, fy vad gott:) vad äter du till din kladdkaka? :)



2010-11-25 @ 07:49:44
URL: http://www.resanupp.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0