I did it

Jajjamen. Jag klarade av det jag bestämt. Jag åt en underbar grahamsgrynsgröt med kanel och mjölk till frukost och sedan åt jag banan och drack en stor kopp te med mjölk till lunch. Jag åt alltså vid två tillfällen istället för ett! Som sagt, inget jättehopp, inte mer mat men ändå framsteg. Att kunna äta mer än den trygga frukosten. Jag tror ta mig tusan jag gör samma sak imorgon men väljer ett äpple istället för bananen. Vi har väldigt goda äpplen hemma just nu.

Stort stort stort tack till Emelie som trots att jag är envisare än en röd gris faktiskt försökt få mig att tänka rätt och lyckats inspirera mig till det här, även om det inte var så storslaget direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0