Plus och minus

Det positiva idag: Jag stoppade i mig atarax igår, avskyr dom eftersom jag blir bakis. Trött, seg, öm i huvudet och småyr men! Jag har sovit inatt. Över tio timmar. Första gången på flera veckor som jag tillbringade så mycket tid i sängen och faktiskt sov i mer än ett par timmar. Häftigt! Helt fantastiskt faktiskt.

Negativa. Jag är trött, omotiverad och har inte fått mig mig mer än gröt än så länge. Det har liksom tagit stopp. Vikten har bara rusat. Orkar inte kämpa och stå emot. Är inte så bra som andra.
Rädd. Klarar inte viktuppgång. Klarar inte att känna mig så enorm, mätt. Äcklig. Jag är ju inte sju, bara larvig som håller på och gnäller. Det är ju bara att äta, fan vad äcklig jag är som tror att det är något fel. Jag har inga problem, jag förtjänar ingen hjälp. Får avboka den tid jag har. Andra som är sjuka behöver den, jag ska inte ta upp tid.

Kommentarer
Postat av: ebba

Positivt tänkande, viktigt, viktigt!!

2010-11-13 @ 19:08:07
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och våga inte avboka din tid, sjukling. Du behöver den :)

Plus, du gav mig några peppande och bekräftande ord igår. Tack.

2010-11-14 @ 08:56:07
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Hanna, hur kan du säga så kloka saker till mig, och sedan själv inte ta åt dig dem och tro på dem? Hur går det ihop, egentligen?



Sedan skulle jag bli grymt besviken om du avbokade din tid. Plus att du skulle ångra dig något oerhört, det vet du. Gå åtminstone dit en gång och se vad de säger, och vad de har att erbjuda. Sedan ber jag inte om något mer.

2010-11-14 @ 16:10:38
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; du får fortsätta kämpa vännen

och hoppas innerligt att din ångest minskar snart.

Men 24 är perfekta vuxen åldern,eller ? ;)

haha åren går fort alltså,kan inte förstå

att 2011 snart är här!!

ja snart..imorgon kommer dööö :(

gud vad nervös jag är..

kraaaaaaaaaam

2010-11-14 @ 21:53:55
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0