Repris?

Ja, när man gjort något nytt en gång är det lika bra att göra det igen eller hur? En gång är ingen gång, två gånger är en vana. Jag har hört att det är så i alla fall.

Så, nu är frukostgröten och ett halvt äpple ätet. Gillar inte havregrynsgröt utan frukt eller sylt så det blir bara ett halvt äpple senare i eftermiddag men det var ändå ganska stort och själva poängen är ju att äta två gånger om dagen, inte att äta mer också.

Så nu har jag en hel dag att fördriva igen. Det snöregnar på tvären ute och jag fryser av att bara se det. Funderar på att städa men vet inte om jag orkar. Hmm.. ständigt dessa beslut.


Kommentarer
Postat av: Julia

SV:

Smart. För då kan man bara komma lixom. Men vet inte om ja vågar, är så feg.

Kram

2010-11-09 @ 20:55:05
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0