Små saker

Dom där små sakerna som gör att jag står ut och inte hoppar från en bro:

- Mina äppelringar som hänger på tork och håller på att bli världens godaste äppelchips samtidigt som dom luktar gudomligt.

- Te i stor mugg. Värme och underbar smak.

- Mammastickade handledsvärmare i mysgarn

- Mina "tanter"

- Levande ljus i fönster

- Valrhona som har lärt sig rulla runt och gör det så fort jag har något gott i handen, utan att jag ber honom och sen tittar han sådär härligt hoppfullt på mig.

- Mitt duntäcke

- Gröt

- Tassandet på parketten när älskade illrarna kommer

- Världens bästa och mest stötande man

- Seriealbum

- Varma duschar

- Att köpa teburkar

Kommentarer
Postat av: Helena

Åååh, nu blev jag sjukt sugen på att göra egna äppelringar! :D

2010-11-07 @ 21:59:42
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; en dunderkram till dig också!

Gröt är likamed hjärta!

du ska inte hoppa och du ska fortsätta

kämpa dig genom den tuffa kampen, du kan

och jag tror stenhårt på dig. <3

2010-11-07 @ 22:58:18
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0