Någon utmanar mig

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det fanns bra medicinbollar med handtag på gymmet där jag var.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov djupt

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn.

Det sista du sa högt: "Nej det kan man inte förståss"

Det senaste någon sa till dig: "Nej det kan jag inte"

Vad har du druckit idag: Te med mjölk och ett glas vatten till pillrena.

Vad var det senaste du åt: Yoghurt med björnbär i.

Vad var det senaste du köpte: En liter mjölk och en bit västerbottenpaj.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Asful grön. Typ ljus kirurggrön

Vad är det för väder hos dig nu: Blöt och grått.

Godaste glassmaken: Choklad eller en bra vanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.

Sover du tungt: Lite olika, vaknar lätt av "fel" ljud i lägenheten som tex iller som spyr fel eller saker som ramlar/välter men i övrigt sover jag som en klubbad säl.

Drömmer du mardrömmar: Mycket mycket sällan.

Trivs du med ditt jobb: Har inget.

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och i övrigt allt som täcker så mycket som möjligt av mig.

Favoritlåt just nu: Det varierar väldigt.

Vad ser du om du tittar till höger:
En lampa och bakom den en del av vardagsrummet.

Vad gör dig glad just nu: Just för tillfället inget speciellt.

Vad ska du göra härnäst:
Vet inte så noga men ska ut och springa senare.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Avslaget.

Favoritgodis: Choklad, av hög kvalite.

Kläder just nu: Yllesockor, smutsiga träningsoverallsbyxor, en stor t-shirt och en av Jonathans tjocktröjor?

Sommarplaner:
Andas och leva.

Hur många kuddar sover du med:
Två.

Spelar du något instrument:
Har spelat blockflöjt.

Morgon eller nattmänniska:
Inget av det, dygnetrunttrött.

Vad är viktigast för dig:
Familjen, Jonathan och illrarna alltså.

Är du kittlig:
Hysteriskt.

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: Oxen.

Äckligaste insekten: Sånna jävlar som bor i mjöl och invarderar hela skåp och är omöjliga att bli av med.

Längtar du mest efter just nu: Längtar inte så värst mycket alls...

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul lista :D



Haha okey :P joo men ja blev så förvånad för jag hade plockat åt mig nästan mest saker av allihopa o va helt övertygad om att summan skulle bli en bra bit över 1000xD sitället handlade jag för klart minst xD



Haha hade jag bott närmare dig hade jag bjudit dig :D



Åå så roligt att tårtorna blev lyckade :D



Nja denna veckan blir de besök på sjukhuset idag, imorn och på onsdag. Ikvll ska jag va med en kompis o imorn e de läxläsning annars har jag inget direkt planerat ^^ har du ? :)

2011-04-04 @ 11:55:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Eller hur, vem kan se något fel i choklad? Galet tokigt där. Favvochoklad då?

Det är en helt annan värld att jobba inom vuxen eller barn. Det var lättare att vara på barn, men vuxen var lite friare, de struntade fullständigt i en hela tiden så det gjorde inget om man sprang sex timmar varje natt.

Jag älskar att springa, även om den mesta träning är kul (bortsett från cykel, det gillas inte).

Är det att springa som du gillar mest också?

Vad hittar du på idag?

kramar

2011-04-04 @ 11:56:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Julia

Aaa förstår inte heller de egentligen. bara bikini.. Aaa precis, och vem brys sig hur vi ser ut ? Bara vi själv.



Neej jag är lite flumig :P hehe xd fast mest snuskig.. (a)

Ah okej , nu fattar jag.

2011-04-04 @ 12:28:34
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: astrid

Ojoj, det var mycket tårta, men då kanske ni blir bjudna när ni åker på besök nästa gång hehe ;) Kul att du gillade att bli utmanad :D Jag är också oxen, fyller år 4 maj! (en månad) när fyller du år? kraaam!

2011-04-04 @ 19:20:59
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: HannaFindus

Åh, jag hatar verkligen de jävla skalbaggssakerna som invaderar mjölpåsen och havregrynspåsen osv. Man måste verkligen skaffa byttor till allting (ganska mycket smidigare än att typ tejpa igen varje paket till sommaren).

2011-04-05 @ 06:17:49
URL: http://nattstad.se/HannaFindus
Postat av: camilla

Haha jaa de måste vart så:P inte för att jag klagar men ^^



Du har så rätt, när de innehåller choklad kan de knappast gå fel :D



Oj träna och träna:P e de dubbla träningspass? :)

Åå vad kul :) tränar du småkillar? :D e de en stor turnering? :)

2011-04-05 @ 10:14:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Har du alltid gillar choklad eller har det vuxit fram? Jag var inte så förtjust i choklad när jag var mindre.

Min favvo får nog bli Marabous choklad med hallon i. Lysmelk (lösvikt är ockå härligt)

Fy nej, intervaller är bland det tråkigaste :P

Tycker det är behagligt att springa, känna mjölksyran i benen som smärtar, få rysningar då svetten kommer, vika sig dubbel av utmattning när man kommer hem. Älskar att springa alltså :P

Gym kommer jag nog aldrig lära mig. Vad är roligaste träningsformen då?

Inte många planer alls. Var på Arbetsförmedlingen idag, jobbigt. Sen är det bara ät som gäller.

kramar

2011-04-05 @ 12:54:30
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Å ja billigt gillar vi :D



Vad roligt :D gick de bra på gymmet? :)

Haha men den blandningen kan ju inte bli så fel jag menar både harry potter och ronja rövardotter e ju söta :D blev de ngn klippning? Jag hade också velat klippa mig, var över ett år sen sist^^ men jag fller så mkt nu att ja inte vågar :/



Tycker du de e kul o va tränare? :) blev du de när du sluta spela själv?

2011-04-05 @ 13:48:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

2011-04-05 @ 14:16:35
Postat av: Twiggy

Vården är bara ett ställe fullt av förnedringar mot oss som söker oss dit.

Sådan där var min behandlare, han lyssnade inte på vad jag sa utan vad han tyckte det var det som var det rätta. Att han sedan säger att jag är en prio ett men ändå avbokar mej för andra patienter!!! Tror det är därför jag inte vill ha något med vården att göra. Jag blir bara sämre av dem!

2011-04-05 @ 14:18:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad är en medicinboll? Lite nyfikensådär hihi :P

2011-04-05 @ 14:32:03
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Julia

Fortsätt du med !



Hehe då är vi väl lika där med :P

2011-04-05 @ 14:33:27
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Linn

"tex iller som spyr fel".

Alltså jag kissade nästan på mig litegranna där.

<3

2011-04-05 @ 16:25:18
URL: http://sangviniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0