Om hur tråkig jag är

Idag ska jag inte vara ute och titta på eld. Idag ska jag inte dricka alkohol tills jag tuppar av. Idag ska jag inte ens äta finmat. För jag är förbannat tråkig. För jag blir rastlös av att glo på en eld och fryser alltid på sidan vänd från elden och är glödhet på den bänd mot, dessutom är jag rädd för smällare och det finns alldeles för mycket sånna. Jag ska inte dricka sprit för jag tycker det smakar skit. Dessutom är jag rädd för personlighetsförändringen hos folk som dricker. Och har ni tänkt på hur fula fulla människor är, speciellt på väg hem på tunnelbanan klockan tre en lördagmorgon. Äta gott känns bortkastad för jag har en riktig skitdag när det gäller mat, orkar inte ha pressen på mig att jag måste uppskatta det jag stoppar i mig också. Att det var dyt och nogra förberett. Så, sojafärssås duger fint.

Så tråkig är jag. Dessutom har jag inga vänner i den här stan.

Kommentarer
Postat av: minna

i så fall är jag också tråkig. men jag tycker inte det kallas tråkigt, att göra bra val som är betydligt trevligare. det är inte kul att bli full och frysa. det är smart att vara hemma och vara nykter.

2011-05-01 @ 21:19:56
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0