Kommentarer som skär hål i ihåligt försvar

Igår tog jag en tur tur in till söder igen. Till scä för att lämna in papper så jag kan få ut min journal, för ovanlighetens skull när man har med vård eller myndigheter att göra fungerade det smidigt, jag hade fyllt i rätt papper och allt var i sin ordning. Så frågade hon vem som varit min läkare med tillägget, för du går ju inte här längre va? Vad jag hörde var ungefär.. du är ju alldeles för tjock för att ha här att göra. Så nu har jag varit ännu tjockare sen dess. Jävla ihåliga försvarslinje. Varför tar man åt sig allt?

För övrigt, det är verkligen så att jag är det alla anorektiker är rädda för... Jag slutar inte gå upp i vikt. Vad alla än säger så verkar det vara möjligt.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag har samma problem vännen. Du är inte ensam!

2011-08-02 @ 14:54:57
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: camilla

ååå ta inte åt dig av kommentarerna.

kanske en väldigt dum fråga nu men väger du dig så du vet att du går upp i vikt eller går du endast efter känslan? förstår dock att de måste vara jobbigt:/

ja börjar få den rädslan jag med, tänk om vikten aldrig slutar öka när jag närmar mig normalvikt?

jag tycker också att jag börjar se normal ut liksom så tänk då om flera kg till? usch börjar bli super rädd.



haha du har nog rätt, ma nska bli ful på pass xD mitt förra såg mupp ut de också så jag får vänja mig vid att jag inte e ngn skönhet på bild xD



okey:D jag föredrar att bada i sjöar :) fast bor ju vid havet så de lir ju mest bad här hihi:)

2011-08-02 @ 18:38:52
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0