#19

1: En bild på en person som du umgås mycket med
2: En bild på dig själv
3: En bild på någon i din familj
4: En bild på en konstig tid i ditt liv
5: En gammal bild på dig själv
6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge 
7: En bild som du aldrig lagt upp
8: En bild på en person som du saknar
9: En bild på någon i din släkt
10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll
11: En bild på en person du kan berätta allt för
12: En bild på din vardag
13: En bild på dig och någon klasskompis
14: En bild som påminner dig om gamla tider 
15: En bild på en person som du vill vara med
16: En ful bild på dig själv
17: En ovanlig bild
18: En bild på din fritid
19: En bild på en person som är snygg
20: En bild på dina närmaste 
21: En bild på en person som alltid ställer upp för dig 
22: En bild på en tid du saknar 
23: En bild från i sommras 
24: En bild som gör dig glad 
25: En bild på en person som alltid gör dig glad 
26: En bild på någon/några du alltid har roligt med 
27: En bild som du alltid skrattar åt 
28: En tokig bild 
29: Den nyaste bilden på dig själv
30: En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om!


Jag är gift med honom, behövs mer förklaring?


Kommentarer
Postat av: minna

Tror inte jag kommer ramla ner i anorexin igen bara för några dumma affischers skull. Men det är ju alltid bra att vara förberedd, ha försvaren uppe liksom. Och jag tror att jag vågar säga ifrån också, ifall hon börjar babbla om hur onyttigt godis är och sånt. För jag vill ju till exempel veta just vilket godis jag kan äta...

Men tack för varningen. Tänkte inte på väntrum och sånt. Shit, jag blir upprörd bara jag tänker på det. Tror de att folk är dumma? Eller är de själva så dumma så de tror på veckotidningstjafset? Nåja. Det går nog bra...

2011-12-10 @ 19:06:17
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Jenny

Nä, det behövs verkligen inte mer förklaring!!:)

2011-12-11 @ 06:26:01
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Ah, att inte bli trodd är fan det värsta som finns :(



PS Jag tror jag snor listan!

2011-12-11 @ 14:10:25
URL: http://tjelsi.com
Postat av: deniiise :)

Haha tack!

2011-12-11 @ 17:32:09
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0