Vacuum

Det är ordlöst, ordtomt. Jag fryser om fingrar och tår.

Orkar inte riktigt leva sådär på riktigt. Stänger in mig och bäddar ner mig undertäcket fast solen skiner ute. Fast det är ett lövtunt lager snö. Som jag väntat på snö.

Det ilar i bröstet och ångesten hänger som en fuktig yllevante över min själ.


Helgen har varit tung. Ensam. Jag har inte så stora problem med att vara själv men jag har saknat tryggheten i att inte sova ensam. Jag har inte orkat något. Vänt snett på dygnet. Fått nya stygn.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nästa gång jag ser en stjärna falla ska jag önska att du ska få må bra snart. Det är så orättvist, du har ju också rätt till ett riktigt liv.

Take care! <3

Kram

2011-12-06 @ 13:32:08
URL: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Postat av: [kampen tillbaka]

läskigt hur nästan lika vi har det.

en bamsekram till dig iallfall.

2011-12-06 @ 18:58:57
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: minna

hoppas det är bättre nu än helgen. det är så hemskt med ångest.



jag ville ha det tyngsta bolltäcket, med stora bollar. tror det väger 7 kg. gillade det med blandade bollar, hade velat ha det om det hade varit lite tyngre... testade kedjetäcken också men tyckte inte om dem så mycket. inte samma känsla. haha, jag försökte tycka om dem för de tar lite mindre plats än det med bollar. men nä. nu måste jag ge mig ut på jakt efter ett fint påslakan som mitt täcke kan få bo i.

2011-12-07 @ 11:16:51
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0