Frusen

Idag är det kallt. Mest överallt. Och dåligt med sömn så jag fryser hur jag än gör. Inte ens min största tekopp kunde värma upp mig ordentligt. Igår kom pengarna äntligen in på kontot så nu har vi ordentlig mat hemma. Behöver kanske inte fylla ut precis allt med rivna morötter längre=) Fast, det är nog en av dom mest praktiska ingredienser jag känner till, dom gjorde sig till och med utmärkt i min wookgryta eller vad man kan kalla det med kokosmjölk och jordnötssmör.

Eftersom ingen tycker om mig så utmanar jag mig själv=p

4 TV-program jag ser:
House
Vetenskapens värld
Handboll när det visas
Sen händer det att jag slötittar på Simpsons och Family Guy

4 saker jag gjort idag:
Hejat, ropat och uppmuntrat våra handbollskillar
Suttit i sekretariatet när Jonathans lag spelade
Spelat alfapet
Klippt upp diverse olika inävlor och fryst in i portionsförpackningar

4 saker som jag längtar efter:
Utställning nästa helg
London... men det blir nog inget i år
Träna
Skidåkning

4 saker på önskelistan:
Den rökta böcklingen i kylskåpet
En ny mobil
Mindre frusna tår
Mod

4 saker jag avskyr:
Folk som skriker på domare
Orättvisor
Människor som försöker bestämma över mig
Mina tankar

Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv ;KRAM tillbaka, ta hand om dig vännen!

2011-02-20 @ 11:20:54
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: astrid

hehe, köket i skolan brukar också gilla morötter, billigt liksom ;)

2011-02-21 @ 21:25:06
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: Fia

Morötter är grymt, testa pastasås med rivna morötter, russin, curry och en klick creme fraiche =)



och kika in den här bloggen om du inte sett den tidigare: http://vagenfran37kg.wordpress.com/

Bara ett litet tips. Hoppas den kan hjälpa dig på nåt sätt. Kram

2011-02-23 @ 12:49:56
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-02-23 @ 13:12:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0