Måndag gör jag ingenting, ingenting...

Vad har dagen bjudit på?

Världens segaste (fegaste) Hanna, det tog fyra och en halv timme från att jag gick upp tills jag hade förmått mig att ringa två samtal så jag kunde bege mig hemifrån för ett pass på gymmet. Men nu har i alla fall en börda försvunnit från mig, slipper sysselsättningen som gav mig sån ångest att jag fick rysningar av att åka förbi avtagsvägen med bilen.

En timme handboll med väldigt röriga pojkar och en väldigt förkyld Jonathan. Följd av en snabbvisit hos min moder där jag intog något middagsartat. Sen hem och göra ingenting.

Och ångest. Har inte kunnat sitta still, varit så uppe i varv. Hatar det. Imorgon blir det nytt förösk att få tag på vårdcentralen. Om någon undrade alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0