Snor

Som vanligt när jag är uttråkad så snor jag en fin sån där lista med frågor på.. denna gången hittades den hos Petra.


När vaknade du imorse?
- Halv nio ungefär.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Varför ska han upp så tidigt för?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Varför skulle jag ringa någon på morgonen?

Vilket humör är du på?
- Ett trött och segt humör.

Vad har du på dig just nu?
- En mycket urtvättad träningsoverall.

Har du ont någonstans?
- Jodå, stela muskler i nacke och axlar och runt skuldrorna som gör ont och dessutom ger huvudvärk.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Inte hungrig alls faktiskt men den där halva mangon jag åt förut hade gärna fått vara större för den var väldigt god.

Hur mycket var din senaste lön på?
- Har inte fått lön på flera år, försäkringskassan är dom som betalar mig min inkomst.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Ost och oliver.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Överhuvudtaget? Första första? Idag var det i alla fall Iller.ifokus.

Vad ska du göra idag och ikväll?
- Det är ju redan gå och lägga sig dags så jag får väl säga vad jag har gjort. Tränat och sedan tränat handbollsbarn.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Det brukar alltid vara Winnerbäck.

Varför ska man läsa din blogg?
- För att man har tråkigt?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Ungefär samma som nu gissar jag. Satt och hängde hemma.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Nope, har inte fått någon än och det är strax hopp i säng.

När fotade något senast, och vad?
- Det var en dryg vecka sedan och på bilderna fastnade vårat handbollslag.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Ja, ska betala räkningar.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- En korg med massa saker jag inte orkar städa undan.

Vad tror du att klockan är?
- Tror? Den är svår att missa i övre hörnet här. 23.09 står den på.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Pass på den, kan inte komma på något.


Kommentarer
Postat av: astrid

Jadu, glassbåten smakade mums! kram <3

2011-03-01 @ 08:26:07
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0