Egen lista

Jag tänkte göra en egen lista för jag tycker inte det är så intresant med hur gammal jag är om fyra år (varför inte skriva hur gammal man är nu?) eller vilket som var det senaste smset jag fick. Sno den gärna om ni har tråkigt.

Betalar du oftast kontant eller med kort? Nästan alltid med kort.

Vill du helst ha röd eller grönprickiga gummistövlar?
Rödprickiga tror jag.

Vart körde du första gången efter att du tagit körkort (förutom typ hem) eller vart vill du köra först efter att du tagit körkort? Har inte körkort men jag skulle vilja åka antingen till Skara där mina vänner bor eller till landet.

Föredrar du soluppgång eller solnedgång? Ja.. alltså.. jag är alltid så väldigt trött när solen går upp så det får väl bli solnedgång.

Kan du skriva spegelvänt utan problem? Ja i stort sett, tappat lite eftersom det var länge sen sist.

Är studentmössa snyggt eller fult?
Asfult. Vem kom på att man ska ha sånna?

Har du någon gång gjort chokladbollssmet och ätit upp allt innan det blivit bollar?
Nope, jag är inte speciellt förtjust i smet överlag.

Vilken färg är det på din badrumsmatta?
Blå.

Blir du lätt brun? Oh no. Inte blir jag brunare av att jag avskyr att sola=P

Någon konstig matkombination du gillar?
Vaniljglass och isbergssallad? Eller mjukglass och pommes.

Brukar du fundera över livets mening och har du kommit fram till något? Njae, inte direkt. Men det sägs ju vara 42.

Klipper du dina naglar med sax eller nagelklippare eller river/biter du av dom?
Sax vare här.

Vilken färg skulle du vilja ha på dina skåpluckor i köket? Någon annan, har någon mellanblå/dalablå. Den duger men njae, orange, röd och gul är mera mina färger. Eller rätt grön..

Bamse eller Kalle Anka? Bamse!

Har du tagit nakenbilder någon gång? Japp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0