Glass och lasagne

Mår som jag vet inte vad. Uselt, under uselt. Ligga på golvet och kvidauselt. Men, jag har ätit glass idag!! God glass faktiskt. Nämligen denna, stod och var bitter när vi var på citygross för att dom inte sålde några laktosfria glassar i enpack (nej jag gillar inte isglass!) och så helt plötsligt såg jag denna som dessutom hade det lämpliga innehållet av 450 ml så en halv blev perfekt som mellanmål. Absolut ok glass, ser fram mot att prova den andra varianten som är med hallon.

Snart väntar lasagnen och jag ska in och kämpa. Har bara gråtit över mat en gång idag.. typ framsteg?

Rastlöst oroligt ångestfylld. Promenad ikväll tror jag.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du kämpar på jätte bra fina du <3

2011-01-09 @ 16:11:10
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0