Uppe ur dvalan

Kände mig smått mörbultad och överkörd igår och när jag slutligen tog tag i mig för att se efter om jag ändå inte hade lite feber så fick jag det överrumplande beskedet om att jag hade närmare 39 graders feber. Förklarade rätt bra varför jag var så borta och hade ont överallt.

Imorse vaknade jag dock pigg som en lärka (ok inte då eftersom jag inte ätit på ett dygn) med en alldeles lagom temperatur i min kropp. Så idag har jag varit duktig och stekt pannkakorna jag drömde om i min feberyra igår och åt dom med soppa till lunch. Sen blev det lyxen att bli bjuden på middag, mina föräldrar hade gjort en finfin laxpudding och det tackar jag inte nej till. För att toppa dagen så åt jag lussebulle nyss, vi har fortfarande ett par påsar kvar i frysen så jag njuter än. Dom blir inte mindre goda bara för att "säsongen" är över.

..och.. tro det eller ej. Jag hittade kommunikationsvägen till scä som fungerar. MAIL!! Fick svar på en halvtimme typ, klart bättre än två veckor som det tog för dom att ringa upp sist. Visade sig att dom bestämt sig för att skippa nätverksmötet (tack gode gud) och redan skickat en kallelse som inte nått mig än.

Dagens totala jätteminus: Jag längtar till huset på landet så det värker hål i mig. Var tvungen att gå in på googlemaps och titta på det kassa satelitfotot på huset för att jag fick sådan abstinens.

Och för att bidra till höjd stämning eller något åt det hållet så bjuder jag på bilder från en dag i somras när jag hade några timmar på eftermiddagen där allt var bra.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Äsch, vi ska inte jämföra oss två. Jag har redan ätit ute fyra dagar i rad - utmanat FYRA DAGAR I RAD. Utmaningarna tar bara aldrig slut.



Men vad duktig du varit som äntligen tagit tummen ur och börjat visa vad du går för!

2011-01-31 @ 11:36:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Hanna.. Snälla.. Kan du göra mig en tjänst?

Hela den här "Eftersom du är så bra så borde du klara det här, jämfört med mig, som är så dålig. Och om jag är såhär dålig och klarar det här, då borde du klara tusen gånger mer saker."



Jag.. Jag hanterar inte det väl. Jag tycker inte att man kan säga så. Jag blir bara ängslig...



Oj, verkligen? Det trodde jag inte! Vilken bra fiskburgare, va.. Var det inte det du föredrog också? ^^

Då tycker jag du ska ta det någon dag, om du har modet till :)



Haha, mjo, smör på pannkakor var lite udda. Vad hände med sylt och grädde, liksom?

2011-01-31 @ 12:57:03
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Vad skönt att du mår bättre :D



O lussebullar kan man ju äta när som helst hihi, vi har ockå massa påsar kvar i frysen, nonom :D



Har du gjort något skoj idag?

2011-01-31 @ 16:22:44
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0