Och så var det onsdag igen.

Jag är tom på ord. Eller, jag orkar inte formulera mig. Får inte tag i det jag tänker.

Jag är spänd så käkarna värker varje kväll. Jag är stor så jag vill slippa se mig, slippa andas.

Sista samtalet innan fem veckors uppehåll idag. I måndags hade jag massvis med saker att säga, i måndags natt. Jag skrev inte ner något och satt tom och stum och glodde idag. Jag vet inte vad det är, det är inte det att jag inte vågar. Jag kan bara inte öppna munnen. Sen avhandlades det vanliga inför ledighet, om jag inte ville komma och träffa någon annan. Jag avböjde som alltid, eftersom jag knappt pratar med honom trots flera års kontakt känns det meningslöst att sitta och ta upp någons tid för öppna munnen med någon helt okänd är inte det lättaste. Han tyckte jag skulle ringa om det var något, för min läkare jobbade ju, bara så jag inte känner att jag är övergiven. Jag fick lugnt och snällt förklara att jag faktiskt förstår att alla människor oavsett yrke tar semester och att det är mitt eget val att inte ta en tillfällig kontakt. Dom har ju öppet hela sommaren om jag skulle vilja.

Han försökte prata om mat men han kan ju inget stackarn. Det är verkligen inte hans område och det syns på honom att han är obekväm med ämnet. Jag orkar inte säga mer än att det inte går kanon direkt. Resten lät jag vara som att jag går upp, att mat blir svårare. Att jag äter lagad mat kanske två gånger på en vecka. Att jag mestadels äter frukt.. För jag vet helt ärligt inte vad det skulle ge att säga det. En bekymmersrynka? Han är ju helt vilse i den här världen.

Det mer positiva i livet? Jag klättrade idag. Det kändes faktiskt bra tills jag blev alldeles för trött. På söndag är det tant P dags. Äntligen. Jag förstår inte hur det fortfarande kan vara så många dagar kvar. Min rutiga skjorta är skön. Persikorna vi hade tills igår när vi åt upp den sista var väldigt goda. Finaste Valrhona hade jättegladbusryck ikväll.

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Tänker på dej och kramar tillbaka!

2011-07-07 @ 00:33:52
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Det kan inte vara så att du äter för lite då? med tanke på att du nästan aldrig äter lagad mat osv?:/



Haha gul ärtsoppa? finns de olika ärtsoppar?:P jag tycker den gula r god:D

blodpudding har jag faktiskt aldrig ätit förutom på fritids när jag var typ 7 år haha så de kan jag inte räkna förren jag testat igen:P

Haha ostron fick jag en massa i england så jag lärde mig gilal de tillslut xD men sushi är ju kalasgott :D suströmming har jag heller aldrig testat så får göra det innan jag uttalar mig hhaa:P

2011-07-07 @ 06:33:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

tack och lov för att jag köpte en Nokia då. Inte för att den var bättre - den gick sönder efter åtta dagar ^^ Telefonfan. Visste att jag inte skulle köpt någon ny telefon. Mamma tjatade så till slut gjorde jag det.



Låter myspys det där. Med rätt väder måste det vara en underbar plats, där i stugan? Så hade vi det i tis-ons (denna veckan) strålande sol i stugan och vindstilla. När åker ni dit nästa gång.



Jag gillar låna killar jag!

Hur mår du idag?

kramar

2011-07-07 @ 11:57:44
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-07-07 @ 15:07:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ det har jag aldrig sett eller hört talas om, grön ärtsoppa:P vad är de för skillnad på smaken om man får fråga?:P låter ju som att de bör smaka likadant haha:P



DU då har vi det gemensamt, jag gillar inte heller soucream and onion chips:P det enda som funkar e grillchps eller vicking:D de e så jäkla skumt för ibland kan jag bli as sugen på dillchips men jag gillar inte ens dillchips xD



HAHA såg du på jamie oliver när han var i sverige o smakade surströmming förresten?:P jag tror jag håller mig borta från det, både från smaken o lukten:P

2011-07-07 @ 19:59:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy

Jag önskar jag kunde säga att dagen varit okej, men tyvärr inte:(

Din?

2011-07-07 @ 20:20:16
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: astrid

Min psykolog är likadan, allt hon vet om ätstörningar har hon väl läst i en bok från 80-talet. Fast man kan ju inte tycka illa om henne, det är inte hennes fel att ätstörningsvården SUGER. (Eller ja, den är obefintlig i mitt fall åtminstone..)

2011-07-10 @ 01:23:45
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 10:38:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0