Bajs på livet

Idag har jag hatat min kropp lite extra mycket. Skulle iväg och klättra och det är typ hundra grader i klättringshallen så jag tänkte mig shorts istället för dom långbyxor jag haft tidigare. Bara en sak... alla shorts jag haft tidigare, nu pratar vi alltså flera år gamla och väl inslitna shorts är för små för mina gigantiska jävla fettlår som inte gör något annat än blir större. Efter lirkande och grinig och pissur Hanna så kom vi iväg för att köpa ett par nya.

Där kom dagens nästa fall... Jag letade efter shorts som inte satt åt för att slippa se. Det gjorde dom ändå. Trots att modellen inte är gjord för att sitta tight och storleken är den jag kan förväntas ha så sitter allt som korvskinn på mina vidriga jävla ben. Så, jippie, gråta i omklädningsrummet och avsky mig själv lite mer. Jag hatar dom som sagt att jag inte går upp mer nu. Varför i hela friden ska folk ägna sig åt att ljuga mig rakt upp i ansiktet. Om kläderna inte passar, kläder som alltid passat, storlekar som är större än jag haft tidigare, hur fan ska det då kunna vara så att jag inte lägger på mig varenda jävla matbit jag stoppar i mig. Jag måste träna mer, äta mindre eller försöka glädja mig åt att det går åt mindre pengar till kläder när jag är hänvisad till big is beautifulsortimenter eftersom dom kläderna är asfula.

Med andra ord. Jävla äckel. Det är precis vad jag tycker om mig själv. Inte blev det bättre av att komma in i klätterhallen och se alla smala tjejer som var där. Övervägde starkt att gå hem, det borde jag gjort. Allt gick åt helvete. Så var det med det. Kul så länge det varade, nu ska jag begrava mig och hata mig själv ett tag. Förhoppningsvis utan att hacka sönder mig själv. Bajs på livet.

Kommentarer
Postat av: Julia

men du ska inte hata dig själv, inte värt det !

joo förstår det. Men ge inte upp.



det blev en bra dag ! :)

2011-06-06 @ 22:21:37
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: camilla

Du ska inte tycka illa oom dig själv, du är bra för att du är du <3



Ja igår var en lugn o skön dag :) fast väldans rolig :D denna veckan blir superduperlugn xD har typ inga planer alls xD lite halvtråkigt men alla mina vänner e typ upptagna :P men jag börjar ju jobba nästa onsdag så de kanske inte gör så mkt med en halvtråkig vecka xD har du några planer för veckan?:D

2011-06-07 @ 08:31:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Ja nu är jobbet riktigt nära :D fyy vad nervisk jag börjar bli haha ^^ jag är nog mest rädd för att jag inte ska orka eller det blir ju en väldigt stor förändring att gå från att inte göra någonting till 100% arbete. men jag känner mig absolut redo annars hade hag ju inte tackat ja:P mne ändå är jag rädd för jag har ju inte samma muskler jag haft åren innan när jag jobbat om du förstår?



Haha ett riktigt tufft pass väntar då med andra ord?:P

Hur känns de inför samtalet imorn? kommit på något du ska ta upp eller liknande?

Springer du alltid samma rundor?:)



Haha det hoppas jag med, jösses vad jag saknar att leka på riktigt ibland:P gör inte du det? typ hoppa hopprep, spela kula, hoppa gummi, leka med barbi, leka pantgömme osv?:D



Ha en bra dag :D

2011-06-07 @ 11:12:10
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Påminner om min dag igår. vet inte hur många gånger tårarna rann. Dax att inse att jag är stor som ett hus och att inget passar på min stora kropp:(

2011-06-07 @ 12:48:09
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: viktoria

Ge inte upp!! Att acceptera sig själv är det största och jobbigaste problemet med denna äckliga sjukdom. Kom ihåg att man vissa dagar har samlat på sig mer vätska och är aningen mer uppsvullen än andra dagar. Vilket självklart resulterar i att man känner sig pluffsig och stor!!

Kram på dig :)

2011-06-07 @ 14:31:49
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Lät riktigt tufft.. Hoppas morgondagen blir bättre. Ge aldrig upp, din sjukdom är skit men det går att övervinna den!

2011-06-07 @ 19:17:26
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0