Gårdagens projekt

Igår, efter tvätt och den absolut roligaste uppgiften i hemmet.. städa badrummet.. så tog jag och min nallebjörn Mr Teddy Luton Borg och begav oss hem till min kära moder eftersom nämnda björn skulle ekiperas. Det är nämligen som så att han är från London, eller närmare bestämt så köptes han på Luton airport för lite mer än tio år sedan och imorgon så passar vi på att utnyttja vår födelsedagspresent, en resa till London. Naturligtvis måste då denna gentlebear (japp, han dricker afternoon tea, tittar på cricket, promenerar sakta i trädgårdar och håller ofta till på "the club") ha nya kläder när han ska besöka sitt forna hemland. Dessutom så har han endast ägt en stickad tröja, ett par shorts och en pyjamas och det är ju inget att gå klädd i när man befinner sig i London på sommaren.

Här är då resultatet, en en skjorta som jag sydde och en hatt som min mamma knåpade ihop. Ganska imponerande resultat med tanke på att jag aldrig gjort knapphål tidigare och det var väl en elva tolv år sedan jag sydde hans pyjamas som väl var det senaste jag gjorde i den här pilliga storleken.

 

 

För övrigt åt jag goda jordgubbar, drack mycket te och smaskade lösgodis. Idag vill jag mest.. försvinna när jag ser mat. Så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: camilla

Nä asså de känns inte onödigt på det sättet som jag antar att du menar utan mer på det att jag åt fast det inte var gott och jag var så mätt att jag mådde illa. jag låg på golvet och grät för att magen vkrte så och det var inget skönt och är fortfarande jättemätt men sitter nu o tvingar i mig kvällsmat + 2 näringsdrycker bara för att jag måste, de e jobbigt. min mage spricker snart hehe. därför är de jobbigt :/



Här har de faktiskt vart fint väder idag men har spendera hela dagen inne framför tv:n haha^^ smart när vi får fint väder för första gången på en vecka xD



Tröjan blev kanonsnygg:D nya shorts till och outfiten blir perfekt haha :D

Åå åker du till london imorn? hur länge ska du vara där+:D vad roligt :D förstår att han vill vara lite extra uppklädd då:D



asså :/ åå hur känns de med maten nu?

Min dag har väl vart okey förutom all jäkla magont då :/ usch magen värker fortfarande o jag mår illa men nu ska sista näringsdrycken ner. sen ska jag fasta till imorgon morgon haha ^^ då e den förhoppningsvis tom :P

2011-06-12 @ 20:58:58
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0