Intressanta noteringar

Jag är vansinnigt förtjust i dammsugare (punschrullar).

Mina nuvarande omeprazol är oranga och blå, dom förra var vita och rosa.

Jag har nästan aldrig kontanter på mig.

Min favoritmat på utflykter är piroger, hemgjorda då.

Jag har alltid avskytt att dricka sött till mat.

På tal om dricka så dricker jag inte läsk eller något annat med kolsyra för jag ogillar kolsyra.

Dricker inte heller alkohol i någon form.

Jag sover med två kuddar men ligger bara i ena hörnet längst ner så dom gör ingen större nytta.

Jag har en enorm pliktkänsla och avskyr att utebli.

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan döda människor.

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Jag umgås enbart med pojkvännen och min hund! Eller iallafall efter att vi flyttade till Gbg. Jag har inte ork att leta nya vänner. För varför ska nya vänner vara bättre än de gamla som svikit mej. Orkar inte sådant så då är det bättre att enbart umgås med den personen som gör mej glad.

2011-03-04 @ 07:51:27
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Minna

sv: ja, jag måste också tvinga mig iväg till träningen, oftast iaf. för att sen tycka att det är kul när jag är där och undra varför det var så svårt att ta mig dit... men så är jag med precis allt jag ska göra, så det är inget som handlar om träningen, bara min svårighet att ta mig utanför dörren.

Jag tror visst att det finns vård som passar dig, du har bara inte fått rätt sort. Om de nu inte kan hjälpa dig på scä så är det minsta de kan göra att hitta ett annat ställe/person som kan. Tycker jag. Jag har fått kriga mycket, för att jag har flera olika problem samtidigt, och ingen vill ta i nåt sånt. Man ska helst vara tydlig och enkel...

2011-03-04 @ 10:06:26
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Twiggy

Jag håller med, fredagsmys. Jag blir galen på den där reklamen!! Fast visst, jag önskar att jag också kunde trycka i mej en chipspåse och le efteråt.

2011-03-05 @ 00:19:33
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0