Happy funtime?

Jag har ätit godis. Jag är vidrig. Jag har vägrat äta. Jag har stått och glott på ingenting tio minuter på coop för allt var bara kaos och fel och jag orkade inte bryta ihop. Jag har ätit middag och jag kan ingenstans känna att jag varit duktig. Bara äcklig. Igår kände jag mig värre än fet. Jag vet ju i det intelligenta att jag inte är fet så det kan jag ibland övertyga mig själv om i en stund. Igår kände jag mig knubbig. Eller, igår såg jag att jag var knubbig. Ännu värre för det kan jag inte ens övertyga mig om att jag inte är.

Jag har varit trött, arg och ledsen och jag har vägrat Jonathan att göra plättbakelse för jag är för tjock. Min tjugofemte födelsedag har inte varit min bästa. Dessutom är jag ledsen för jag har så få vänner. För jag gillar att få födelsedagspresenter (ja och ha vänner då självklart).

Jag borde inte få finnas.

Kommentarer
Postat av: camilla

Blev de ngt gott godis?:) åå tycker du är duktig :)

Haha jaa de får väl vara så, vad gör de om man e pank sålänge man får mat?^^ haha!



ÅÅ okey :P skönt att du kan röra dig somm normalt då iaf :)



Alfabet r kul :D spelar ni det ofta?:)

Jadu igår satt jag vid datan en stund sen kikade jag lite på sagan om filmen filmen som visades på tv:n :D

2011-05-12 @ 06:36:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Nadine

Feelings aren't fact. Tankarna ljuger! KRam

2011-05-12 @ 23:01:28
URL: http://nadinenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0