I don't want to be me

Idag var jag potatismos hela jag. Trött, varmt, seg. Höll på att somna mest hela dagen och timmarna sniglade sig fram. Jobbat hårt för att få tag på blanketten, slutade med att bror fick skriva ut den och Jonathan som ändå var sysslolös och redan på språng fick åka och hämta upp den. Nu är den ifylld, dom två raderna som lämnats åt mig för att beskriva vad som påverkar min förmåga att arbeta blev till två hela sidor. Ska någon random allmänläkare på försäkringskassan göra ett försök att bedöma mig efter att aldrig sett mig ens på vykort så ska det banne mig finnas nog med text som förklarar situationen.

Vaknade till när det var träningsdags. Idag hade vår "försäsongstränare" (en av tjejerna i laget) planerat in intervaller... tio stycken 400metersvändor blev det. Efter två trodde jag att jag skulle avlida men med lite vilja och mitt fantastiska löpsteg (som jag får beröm för ofta, folk tycker det ser så lätt ut det är det inte=P) så fick jag till slut flåsa och hämta andan en sista gång och bli lite uppäten av myggen i skogen.

Hemma sen.. inte hungrig för fem öre, men insåg någonstans att jag måste ha i mig något. Fick panik av att bara tänka på allt som skulle tuggas och sväljas och göras i ordning. Ville bara slippa allt. Det slutade med att en av dom där jävla syntetiska näringsdryckerna fick bli min middag. Fy fan, dom smakar liksom inte bättre med tiden. Jag antar att det är bättre än inget men ångesten jagar mig just nu med högaffeln i högsta hugg och vill bara sätta den rakt i mina lungor så jag skriker. Tack för den liksom. Ångestjävel.

Ska åka till gotland med min mamma imorgon och kommer hem på lördag.. har redan oroat mig i två veckor för att jag inte kommer kunna träna som vanligt och säkert bli tvungen att äta mer. Varför kan jag inte bara se fram mot det istället. Hur var det nu..? Ångestjävel!!

Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Jag har också haft problem med vissa bloggar. Knepigt ibland.



Hoppas du får det så bra på resan♥



Tänker på dej

2011-06-01 @ 00:20:10
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Julia

försök slappna av på resan och njut !



nee verkligen inte ! :)

2011-06-01 @ 06:45:31
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Julia

Nee aa får se.. kanske.



Neej jag förstår, men försök fokusera i nuet och inte tänka för mycket !



åå tack ! !:)

du med.

kram

2011-06-01 @ 07:38:02
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: camilla

Oj 10 st 400 meters lopp? de e sjukt mkt jue haha. hade jag aldrig orkat. (inte ens innan jag fick äs xD) eller beror ju på fart o vila iof:P

Bra att du tog en näringsdryck iaf fast du hade allt behövt ra mkt mer egentligen :/



Försök nu njuta av resan, kroppen mår bra av extra vila några dagar. se till o ta massa bilder så jag får se hur det ser ut :D



Ja usch de e läskigt hur långt tid de tar att bygga muskler medan man tappar dom på ett par månader bara :/ hoopppas du hsr rätt att de byggs upp snabbt igen :D de e snyggt med muskler hihi :)



ÅÅ rökt makrill och räkor lät spännande, de vill jag testa :D

Jag brukar också ha svårt o sova när jag e borta, speciellt första natten:P vet inte varför men så e de nästan jämt :P

ja htellfrukost e inte fel, fast just varm mat såsom äggröra, prinskorv o köttbullar o liknande äter jag inte så ofta till frukosten:P :D massa goda meloner brukar det finnas :D brukar också alltid äta typ våffla/pannkaka om de finns med^^ o goda frallor samt typ yoghurt med massa olika torkade frukter som vi aldrig har hemma :D de e lite läskigt för så åt jag ju alltid förr men undrar hur och vad jag skulle äta nu, om man skulle köra på liknande som man äter hemma elelr om man skulle våga släppa loss liksom? de visar sig nästa gång jag är på hotell helt enkelt:P



ÅÅ de får du göra :D du får hämta en metrotidning o lösa korsord där :D



Tack detsamma, se nu till att ha riktigt trevliga dagar :D

2011-06-01 @ 08:46:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

tack, gick bättre än förväntat !

2011-06-01 @ 23:04:23
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt blev fel. En katastrof. Jag är ett misslyckande hela jag.



Klokt av dig, ND är alltid sista utvägen.



Hatade det ända tills mamma och pappa kom på att kroppen började säga ifrån. det gick rätt snabbt innan det var blodprover var och varannan vecka. Du lär i och för sig ha fått ett riktigt uppvaknande efter några veckor med sprutor?



Karlstad är rätt fint, avspänt. Tror du nämnt Karlstad ja. Har du varit där mycket?

Har han bott i sthlm länge? Är ju lättare för honom än för dig att träffa människor. vet att det är svårt.



Har faktiskt aldrig varit nära illrar. 5-7 är väl rätt lagom ålder? Vi människor har brett ut sig alltför mycket, och inte blir det bättre direkt.

Är det jag försöker övertyga mig om, att jag kan klara det fler gånger, att jag inte kan sluta för att jag är rädd för att jag bestämt mig för att det bara funkar en gång. som du säger, man ser alltid något negativt även i det som är bra. För man är så rädd att man tycker om det för mycket för mycket, så blir man än mer ledsen för man tycker inte man förtjänar att ha det för bra.



Har ni något ställe där ni åker till Imorgon åker jag faktiskt till gotland, ska vara där med mamma till på lördag. Så semester för min del. varke år eller så? Du har tränat så det räcker och blir över så du klarar dig utan några dag. vet att du inte tänker så, men din kropp kan nog ha nytta av lite vila.

kramar

2011-06-02 @ 17:51:00
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

tänker på dig, bamsekram!

2011-06-03 @ 17:03:09
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0