Något som aldrig blev

Med ljudet av regndroppar som slår mot balkonggolvet i ena örat och musik i det andra. En doft av fuktig asfalt och en molande trötthet. Som olycklig kärlek fast en vän som aldrig blev en vän. Jag minns kvällar med långa samtal via datorn. Minns hur vi citerade texter, hur vi älskade regnvåta gator ikapp. Jag kommer ihåg hur dina ord trollband, hur dom verkade ha skrivits rakt från hjärtat, ofta som dom kom från mitt. Vi drack te på varsin sida skärmen.

Jag läser dina ord, ord från förr, nyare ord. Det river upp en längtan. En saknad efter något som aldrig blev.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vackert skrivet.

2011-05-17 @ 20:38:08
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Du skriver väldigt bra och fint.



TACK :D har vart kanonglad hela dagen haha .)o chokladen var supersmaskig :D



Här blev de fint väder på eftermiddagen :D

Jusst de ja de minns ja att du berättade att de va julmust i brödet:P



Hur har kvällen vart?:D

2011-05-17 @ 20:43:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Japp, men nu är Gösta ersatt av Agne och hittills har han gjort som jag velat hela tiden :P Vissa saker är dock för svårt för mig så det får nån annan fixa någon annan gång :P



Kroppar reagerar helt olika på samma saker, helt ologiskt. jag hade jättelätt för att gå upp när jag skulle gå upp från en mindre undervikt, men när det blev alltför många kilo att gå upp, blev det jäkligt mycket svårare. Men hur tänker du nu då, tänker du fortsätta som du gör nu eller ska du försöka rätta till kosten?



Ibland känns det lättare att få vara nere ett tag, bara slappna av från oron över det i alla fall, veta vart man står, då kan man fokusera på att ta sig från det dåliga måendet.Eller jag vet inte, så känner i alla fall jag. Även om jag är bipolär så jag borde kanske vänja mig vid det. Det är mitt liv.

Hur har dagen gått?

kramar

2011-05-17 @ 21:50:47
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0