#6

1: En bild på en person som du umgås mycket med
2: En bild på dig själv
3: En bild på någon i din familj
4: En bild på en konstig tid i ditt liv
4: En gammal bild på dig själv
6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
7: En bild som du aldrig lagt upp 
8: En bild på en person som du saknar 
9: En bild på någon i din släkt 
10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll 
11: En bild på en person du kan berätta allt för 
12: En bild på din vardag 
13: En bild på dig och någon klasskompis 
14: En bild som påminner dig om gamla tider 
15: En bild på en person som du vill vara med 
16: En ful bild på dig själv 
17: En ovanlig bild 
18: En bild på din fritid 
19: En bild på en person som är snygg 
20: En bild på dina närmaste 
21: En bild på en person som alltid ställer upp för dig 
22: En bild på en tid du saknar 
23: En bild från i sommras 
24: En bild som gör dig glad 
25: En bild på en person som alltid gör dig glad 
26: En bild på någon/några du alltid har roligt med 
27: En bild som du alltid skrattar åt 
28: En tokig bild 
29: Den nyaste bilden på dig själv
30: En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om!


Här blir det en besvikelse för någon sådan bild har jag inte. Det finns faktiskt inte en enda bild på min dator på mig och en vän. Kanske för att dom inte direkt är många och jag inte träffar dom ofta och kanske för att någon av oss alltid håller i kameran, oftast jag.

Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Jag gjorde inte mycket. Gick upp en timme efter att klockan ringde, släpadem ig iväg och åt lunch med mamma, gick en liten kort bit. Åkte hem till henne och drack te och löste korsord. Sen tog jag mig hemåt, en snabbis in på ica och sen när jag kom hem störtade jag i sängen och orkade ingenting. Helt slutkörd både mentalt och fysiskt av det lilla. Senare blev allt ångest, panik och kaos och det slutade på akuten, igen.

Idag när jag vaknade tänkte jag strunta i frukost men insåg att jag borde äta något eftersom vi skulle iväg till killarnas matcher så jag åt liet frukt. Efter det fick jag ångest och ångrade mig. Bra jobbat idiot.

Kommentarer
Postat av: Candy

Såna dagar är så otroligt hemska. När till synes små saker gör en alldeles utmattad. Jag har haft många sådana dagar de senaste åren, så jag kan verkligen relatera till det. Lider med dig. :(

2011-11-20 @ 22:05:28
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0