Dagens händelse

Idag lämnade jag två rör blod på vårdcentralen. Det var jag och alla influensavaccinspensionärerna där. Jag satt där i i väntrummet och under tiden blev en av rullatordamerna uppropade, hon travade iväg i snigelfart och försvann in på något rum. Uppenbarligen hörde hon inte så bra för den högljudda konversationen hördes ändå ut till mig. Den inleddes med att sköterskan frågade efter personnummret varpå damen svarar 15.. 10.. och där konstaterade jag att det var inte ungdomen som var ute direkt, tanten är nästan hundra. Efter genomgång av hennes hälsodeklaration och avhandling av något gammalt ärr på axeln så frågade damen huruvida hon kunde festa på fredag nu när hon fått sprutan.. det var en krutgumma med andra ord.


I övrigt så är allt bara skit och jag har konstant självskador i tankarna och även avdelning far förbi i mitt huvud med jämna mellanrum men jag vet att jag inte vill. Allra mest tänker jag nog på att jag äter. Jag känner mig äcklig. Jag ser ingen framtid. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Cilla

sv: Tack :) Okej, synd. Jag är däremot välsignad med ett hår och hårbotten utan desslike, tål allt vilket är tur då jag ändrar och fixar med håret jämt ;)

2011-10-14 @ 00:20:50
URL: http://brandehav.blogg.se/
Postat av: Petra

Harrejäklar, krutgummor är mina förebilder, såå fräääna!



Du får GULD. Du måste vart den enda som orkade, Score! ;) Godmorgonkraaaaaaaam :)

2011-10-14 @ 07:04:53
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha en sån krutgumma vill jag med bli:P



okey då förstår jag :) vart hade du helst av allt velat bo då?



Men du att träningen går sämre vissa perioder händer ju alla så det är väl inte konstigt egentligen? man presterar ju inte samma jämt. och 3-4 pass låter alldeles lagom. hur länge brukar dina pass hålla på?



HAHA ja stavhopp är mkt att hålla koll på xD därför jag undviker det:P

Hela mångkampen på en dag? jösses haha!

Undrar egentligen varför bara killar har 10 kamp medan tejejrna har 7 kamp?

2011-10-14 @ 09:05:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Såna tanter är så charmiga, de gör en lite hoppfull och verkligen glada. Sån vill jag också vara när jag blir gammal som gatan.



Var det det enda hans sa? Vilket stöd. Vad hade han kunnat säga som känts lite bättre?



Förstår din känsla. Med så mycket jobbigt i huvudet försvinner lite av framtidstänket.



Hur blir helgen?

kramar

2011-10-14 @ 15:41:29
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sandra

Curry äre värsta som finns, hatar det verkligen, så mycket så att jag inte ens skulle äta det om det var den sista maten på jorden och jag höll på att svälta ihjäl... haha nemen typ:P

Vi har också compact, feeeet äcklig, drack jordgubbe igår :O

jag hatar jordgubbssmak duvet :P

Ikväll blire godis, istället för pizzan, den blir på söndag.

Hoppas du får en bra helg och får med dig en söt liten iller hem! åh vad jag skulle vilja ha en iller:P

2011-10-14 @ 18:10:33
URL: http://gangstarr.devote.se
Postat av: minna

Åh, en sån tant vill jag också bli. Men känner jag mig rätt så kommer jag bli en sån bitter liten typ.



Ringde du psykologen? Hoppas det går bra med resan i helgen.



Det är asjobbigt att vara där, att må dåligt och inte klara sig utan hjälp men inte vilja vara på en avdelning eller sitta på akuten. Inget alternativ är uthärdligt och man sitter där i mitten. Jag hoppas det går att distrahera lite, tänka en minut i taget och att det blir lite lättare.

2011-10-14 @ 20:56:27
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: [kampen tillbaka]

tänker så på dig vännen,ge aldrig upp för jag tappar aldrig tron på dig

2011-10-15 @ 10:23:46
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: camilla

Haha okey :) då är du ganska så tvärtemot mig :P jag vill bo nära en storstad ungefär så som jag bor nu tror jag med ganska många hus runt, när till centrum som finns här även om de inte är jättestort men ligger några köpcentrum ganska nära och har nära till större städer också :) haha vad har du emot skåningar?:P



okey vldigt varierande längd då :) vad för slags styrka brukar du köra på gym? brukar du rikta in dig på vissa muskelgrupper varje pass eller kör du hela kroppen?:)



HAHAdom 1500m hade jag nog gått runt xD måste du äta så långt innan? jösses jag brukar äta typ 10 min innan jag går till träningen ibland:P

Ja men jag håller helt med dig varför skulle inte tjejer klara 10 grenar för? visst att killar springer snabbare, har tyngre vikter, hoppar högre osv men lika många grenar kan de åtminstone vara väl? men du har nog rätt de e väl supermega gamla regler som gäller då kvinnorna inte hade något o säga till om typ^^

2011-10-15 @ 13:06:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jenny

Men om detta nu är det liv vi har, med alla ingredienser givna oss, hur lite vi än gillar dem eller inte. Hur ska vi kunna ta oss igenom det på ett drägligt sätt?



nånstans känns det som att vi måste acceptera situationen för att kunna må bättre eller vad tror du? Låter ju jäkligt provocerande på ett sätt. Och jag vet inte att det är så men nånstans känns det så. Om vi hela tiden strävar efter något som inte är vi egentligen, då kommer vi ju aldrig fram?



Vi har ju varit underviktiga både du och jag, hur glada/friska var vi då? Vi kände glädje för en av äs upplevd kontroll, för kroppen var mer acceptabel enl äs osv.. Men vi måste ju leva här och nu.



Ta nu inte detta som något predikande, jag bara skickar ut mina tankar, försöker bereda mig själv att stå ut och tänka att oavsett hur hemsk jag tycker att jag är/blir osv så är det därmed ingen sanning. Men för MIG känns det som det.



Jag och min kille ska snart iväg på nåt "Alle man ut", träffa massa folk. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!! Jag vill helst stanna hemma och inte träffa nån överhuvudtaget idag.



Kramar

2011-10-16 @ 12:48:27
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0