Mättångest

Jag reste mig efter att ha druckit te, ätit en god chokladpralin och tittat på house. Och ångesthelvetet slog mig i huvudet med öppen handflata. Jag kunde inte ens förstå vad det var som kändes så fel först. Det kom så väldigt plötsligt. Nu försöker jag på något vis fördriva tiden, driva bort känslorna. Det går inte så bra och jag känner mig så vansinnigt ensam. Jag mår inte bra. Ibland får jag för mig att jag mest mesar mig. Sen kommer kvällar och dagar som idag och påminner mig om att jag kanske ändå inte riktigt fungerar som man ska.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Söker du jobb och så, eller fundera på eller hur är du på den fronten?



Kram

2012-04-27 @ 00:07:15
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0