Rastlös grådag

Sådär tråkförkyld. Tillräckligt för att det ska kännas att jag inte är frisk så fort jag försöker mig på att träna men inte sådär så jag är dundertrött och vill spendera hela dagen i sängen. Mittemellan så jag blir rastlös mest. Provar melatonin med förhoppning om en bättre sömnkvalite och mer utvilad Hanna. Jag vet inte hur det går än så länge. Jag sover ju rätt lätt och mycket i vanliga fall. Bara inte bra. Tror jag eftersom jag varit trött halva mitt liv. Inte pigg på tretton år. Inatt sov jag drygt elva timmar. Jag är trött. Men så är jag ju också förkyld. Så jag får väl vänta och se om det blir bättre.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Att få vara pigg en enda dag skulle sitta så fint. Det är ju ingen som vet vad som är fel. Eller, om något är fel. Jag är bara dödstrött. Jämt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: åå.. Det är så sjukt när tänker på sånt i efterhand då känns det ju bara jätte korkat men i den sekunden så vet man knappt vad man gör. Det slår verkligen bara slint i huvudet på en.. Kram

2012-04-12 @ 16:51:00
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Postat av: minna

åh, lilla my...vilken fin skål.



det där mellanläget är jobbigt, att inte veta om man är frisk eller sjuk.

och tröttheten, ja. känner igen den. just nu är jag så trött så att jag känner mig/är sjuk. har ingen bra lösning tyvärr. började med omega3 för ett par veckor sen men har inte märkt nån skillnad.

melatonin kanske är bra, och man kanske måste ta dem ett tag för att komma in i nån bra rytm? bara gissar, men tänker att det ju är naturligt ämne och det inte räcker med en gång, utan att kroppen måste ställa in sig på nåt sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0