Effektiva måndagen

Idag har vi varit effektiva. Tvättat, städat och gått ut med tomglas. Fast det är väl en del av att städa förstås. Jag har också hunnit med årets sista löprunda. Idag hade snön smält undan såpass att det inte var halt på ett enda ställe.
 
Jag skulle nog inte sprungit. Eller planen var inte det. Igår satt jag i bilen och sa till Jonathan att jag kände mig sliten i kroppen. Men när jag gick upp imorse så var jag sugen på en liten runda och det blev inte mycket mer än en liten en. Känns helt okej i kroppen men jag vet ju att en stor del av anledningen till att jag sprang fast jag var trött var att jag ska äta mat ikväll. Visserligen äter jag ju varje kväll men idag är det nyårsafton och i någon form av jag vet inte vad, impulsivitet kanske, så bestämdes det att vi skulle fira nyår med en kompis som är rätt nyinflyttad. Vi har planerat god mat, hon är trevlig. Men det är mat i ett jobbigt sammanhang. Har extremt svårt att slappna av med mat i hennes närhet och det känns väldigt jobbigt. Sen är jag trött och har ångest från början så det känns helt enkelt väldigt tufft och mest av allt är jag sugen på att vara hemma, äta vanlig vardagsmat och kolla på en film. Tur att Jonathan ska med.
 
För övrigt är det någon som inte tänkte fira så värst mycket ikväll.. tvättiden klockan nio imorogn var bokad=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att du får en jättebra nyårsafton!
Kram! <3

2012-12-31 @ 16:11:21
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Elin

Blandat år för dig alltså. Lite som det verkat under hela året.

Yes, visste inte att den satt ute i hallen, men nu vet jag det och nu vet jag hur man byter en propp också ^^

Har det som plan. Att inte ge upp psykologen nu, låta det vara jobbigt men fortfarande ge honom en chans, jag klarar det inte på egen hand liksom..

Hur var nyår nu då?
kramar

2013-01-02 @ 00:04:14
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0