Jul jul, strålande jul...

Det har varit jul nu. Jag har mått fruktansvärt. Det har funnits finare stunder också men på det stora hela har det varit tungt. Mycker ångest. Jobbiga mattankar och dåligt med sömn. Mage som protesterar, såklart. Den är ju inte som den ska och klarar inte av att bli illa behandlad. Det vill säga att jag äter sånt som jag älskar men egentligen inte riktigt kan hantera som spenat, brocoli, grönkål,vitlök, lök.. torkad frukt. Det är inte kul med ibs.
 
Annars har det varit som vanligt. Lyckats klämma in träning nästan alla dagar och tur är väl det för stillasittande får min rygg att gå totalt i baklås. Just nu mår jag bara totalt under isen äckligt dåligt och när jag läste om en person som hävt i sig för mycket alvedon klickade det till i min hjärna. Jag kommer inte överdosera något (och framförallt inte alvedon) men tanken är inte lika nono som den är i normala fall. Men som sagt, jag kommer inte göra något. Självskadetankarna är skyhöga och det känns som det yttre skyddande skalet är gjort av silkespapper. Det rivs snart i småsmulor.
 
 
Skidåkning på julafton
 
Jackprovning idag, för liten tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad tråkigt att ditt mående inte har varit på topp under julhelgen, håller både tummar och tår att det blir bättre snart!
Sv: Visst hade jag säkert orkat, men sedan är det ju även så att jag vet att en portion soppa + macka är en normalportion och att då äta gröt skulle göra hela ekvationen så otroligt jobbig...
Massa kramar! <3

2012-12-28 @ 14:04:29
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Vonskareng

Nä fy fan stressmage = ICKE kul! Jag är såååå lättad över att min mår normalt nu xO hoppaaaas du mår bättre snart för tusan, dumma dumma ÄS!!!

2012-12-29 @ 10:42:05
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0