Sisådär

Nu känns magen aningen bättre men vad less jag är på den. Om jag åtminstone kunde se varför den brakar ihop så jag kunde undvika orsaken. Nu var det väl delvis stress men jag har upplevt bra mycket värre stress utan reaktion också så ja..

Har suttit hemma och varit rastlös och för att toppa det så tvärdog internet igår eftermiddag. Som tur var så hade jag piggat på mig såpass mycket att jag kunde ta en cykeltur då.

Så, idag väntar klättring, samtal och sedan träning med handbollsbarn.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha okej. Bara jag som är van vid mitten av smeten av Sthlm. Är nog för att så mycket är inpressat där. Är man inte därifrån tar man sig sällan ut en bit från själva city. Rotebro var det viktigt att kalla Rotebro, inte bara Sthlm.



Så du har återkommande magkatarr? Är inte det smärtsamt också eller "bara" obekvämt?

kramar

2012-05-16 @ 13:29:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: deddde



sv; tack för tipset :) inte för att jag eftersträvar ND men nu när man måste, hah. ,men pappa var på apoteket idag och då hittade de tydligen någon som var likvärdig men laktosfri. se vad det är för ngt.. beställd är den iaf.. annars är det nyponsoppa resource jag får hem..

2012-05-16 @ 18:16:38
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0