Segtisdag

Så äckligt trött. Hela dagen som i en dimma. Råkade fastna i en bok igårkväll och somnade på tok försent. Vaknade till först när jag var på gymmet vid sextiden. Åh så skönt. Lyckades göra illa mig lite. Inte när jag faktiskt använde bröstmuskeln utan när jag körde häckhopp och använde armarna för att ta sats. Kändes ganska misslyckat men som tur är så är det nog inte så farligt. En liten sträckning bara.
 
I övrigt så går det åt tokfel håll med vikten igen. Ökar ett par hekto om dagen. Måste se över vad det är jag äter. Inget gör mig mätt och det blir ett problem. Vet inte hur jag ska göra. När jag lyckades gå ner lite tidigare så åt jag mycket protein. Kanske får satsa på det. Eller bara helt sluta träna för då kan jag bara lägga ner ätandet helt. Just nu känns det nästan som ett alternativ.
 
Jag har liksom ingen karaktär, ingen självkontroll. Jag måste äta mindre.
 
Fan.
 
Svullaren in action

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag lovar dig, vad än vågen säger så syns det inte. Det syns inte alls.
Kämpa på tjejen, det kommer ordna sig till slut!
Kram! <3

2013-05-01 @ 08:23:03
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

att sluta äta är inget alternativ. det håller inte i längden och det vet du. kroppen är smart nog att hitta sin trivselvikt själv, även om du inte trivs med den vikten. så känner ju jag iaf.

sv:ah, nä hade mest varit kul att träffa lite folk man känner vid brasan... men jag överlevde ändå ;)

alltså det där med balansen tycker jag har varit bland det allra svåraste att hitta!

tack :)

2013-05-01 @ 12:00:25
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: helene

Kanske det är tröttheten som gör att du känner dig hungrig? Eller att du känner press/krav? När jag pluggade till högskoleprovet i vintras så smååt jag jättemycket i ett desperat behov att förbättra min koncentrationsförmåga. Det funkade dock bara ett kort tag... Tror det var pga att det var så jobbigt, krävande och ofta tråkigt att plugga helt själv till högskoleprovet som gjorde mig hungrig. Törst kan ju vara en annan orsak. Har märkt att jag klarar mig betydligt längre utan mat sen jag började bli mer noggrann med att dricka ofta. Törst gör en ju också trött.

2013-05-01 @ 17:18:29
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Att sluta äta är definitivt inget alternativ, men det där vet du redan.
Mängden mat du skrivit i ditt översta inlägg är inte speciellt mycket så är det konstigt att du går upp i vikt! I och med mängden träning du gör på en vecka så låter det där inte som speciellt mycket att äta egentligen. Det hade inte varit mycket för en person som inte tränar heller.
Vad ska jag säga som tröst, som du vet så fungerar min kropp som din, så vi får väl sörja tillsammans antar jag.

Tack för alla övningar:) Alltid kul att se vad andra pysslar med. Några av de där körde jag förut faktiskt. Kanske ska lägga till någon av dem igen:)
Kram

2013-05-03 @ 10:41:14
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0