Egoisten

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: beayourdreams.blogg.se

Snyggingen själv! ;)

Sv: Jag har egentligen aldrig gillat barn.. De ÄR otrevliga, jag förstår inte.. Alltså jag förstår ju att det är typ.. En del utav uppväxten, när barnen kommer till en viss ålder. Men man tycker ju att föräldrarna borde ha mer bli på ungarna, att de borde säga till att vara snälla.. Om dagisfröknarna hade hört de där hade de nog blivit arga.

Vad glad jag blir av att läsa det här ska du veta.. Du är fantastisk du med Hanna! Jag vet inte om du skrivit de någon gång, i så fall har jag missat det, men vart bor du någonstans? Jag kan radera din kommentar om du inte vill uppge det. :) <3

Jag borde tusan ha gått där med min batman tröja istället....

2013-08-29 @ 13:03:48
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag förstår att du inte ser hur fin du är, eftersom du hatar dig själv så mycket, men jag önskar verkligen att du kunde se dig själv så som du faktiskt ser ut! För du är så mycket finare än du tror.

Jo jag vet. Jag funderar nästan på ett vanligt mjukt bröd.. Det är något sjukt skrämmande med det..
kramar

2013-08-29 @ 13:27:21
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag kan bara instämma i det Elin skriver om hur fin du är.

Beträffande vägning känner jag igen mig alltför väl i det du skriver i ditt förra inlägg och jag kan ge dig lite hopp, för det blir faktiskt lite mindre dramatiskt med tiden.

När jag städade lite häromdagen bäddade jag också med nya lakan och det är verkligen ljuvligt att sova i. Det är fint när man klarar att inte bara straffa sig själv och åtminstone försöker göra världen lite bättre i det lilla. Hunden är min privata hemmaterapeut och att krama hunden kan lugna mig litegrann, även om han ibland bara är en källa till stress och dåligt samvete.

2013-08-29 @ 14:00:04
URL: http://flygkoltrastflyg.blogspot.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är fin Hanna!!♥

2013-08-29 @ 14:05:51
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0