Måndag

 
Så, vad gör jag just nu? Sitter inne och överdoserar Elementary, har brutal ångest, går på promenader, är sugen på salta mandlar konstant, tränar, vill inte till capio på onsdag, har mer ångest, tycker att allt är meningslöst, saknar Tant P, äter salta mandlar, vill baka paj men orkar inte för jag kommer äta mer än jag borde och jag vill inte gå upp mer, försöker få tiden att gå, funderar över varför i hela friden jag lever.
 
Muntert? Nej inte ett dugg. 
 
Så vad har mobilen upplevt senaste tiden?
 
Att coop extra i Vällingby gör det igen...
 
Psykakuten.
 
Skåneskog.
 
Hallonsorbet med lakritsströssel i ett regnigt Helsingborg.
 
Bilfika samma regniga dag, te och chokladpralin.
 
Klädd för klättring.
 
Kvällsgodis någon dag när det var för varmt för annat.
 
Middagspicnic vid själva galgen.
Sallad med mycket avokado och kräftstjärtar.
 
Om någon undrar varför jag gillar gotland.
 
Chokladprovning med bra vän.
 
Ovädersljus på kvällspromenad.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj oj, hoppas verkligen att det går bra på capio på onsdag. Kommer hålla både tummar och tår för det.
Kram! <3

2013-08-12 @ 17:19:37
URL: http://singyourownsong.blogg.se/
Postat av: Diana Doss

ja, det var lite det jag kände oxå. visst, man kan ju ställa om så man får åäö men då måste man komma ihåg vilka tangenter det är osv. nä, jag är nöjd med priset jag hittade den för. vågar inte säga att jag är nöjd med köpet förrän jag fått datorn, alltid en risk att handla på nätet ju...

2013-08-12 @ 23:50:21
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är sant, tids nog görs det. Sen hur mycket det är på vilja och ork eller av tvång och press är ju en annan sak, som kanske också ska tas med i beräkningarna, för hälsans skull menar jag.

Bra svar där :P Det vet nog ingen riktigt..
kramar

2013-08-13 @ 00:26:47
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det verkar underbart fint på Gotland.

Vill inte att du ska må såhär. Skickar styrka♥

2013-08-13 @ 15:26:36
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0