Mer om hur jag är

- Jag har aldrig gillat att äta deg/smet så värst mycket. Föredrar färdigt resultat.
 
- Jag har minst tio mjukdjur i sängen trots att jag är tjugosju och gift.
 
- Jag kan skriva "flytande" spegelvänt. Behöver alltså inte stanna och tänka inför varje bokstav.
 
- Min flodgris är min käraste ägodel och för att sätta perspektiv på hur mycket jag älskar honom och vilken trygghet han står för så kan jag berätta att jag grät ungefär lika hejdlöst och var lika förtvivlad när jag tappade bort honom och var säker på att det var på bussen som när veterinären ringde och berättade att älskade illerValle avlidit i narkosen.
 
- Jag älskar atmosfären och lugnet i kyrkor.

Kommentarer
Postat av: Maja

Wow, att kunna skriva flytande spegelvänt är inte det enklaste!
Rövarspråket kan jag väl, men spegelvänt, usch där försvinner ju all struktur!
Kram! <3

2013-12-20 @ 11:59:47
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Johan

Sådant här gillar jag. Då får man en bättre bild av vem, i det här fallet, du är, man lär känna den andre på ett bättre sätt än några rader om en bild/låt/annat :)

Häftigt att du kan skriva spegelvänt. Det är lite som att skriva reglett. Det är alltså punktskrift, där man har en grej med punkrskriftceller i långa rader. Så ska man trycka ut rätt punkter ur de där cellerna, speelvänt, från höger till vänster, för att sedan kunna vända på pappret och läsa som vanligt. Du behöver inte förstå, det blev lite rörigt där kände jag... :P

Det var riktigt bra på Bosön :)

Ja, han är jättesöt. Jättefin och social, ska vara med hela tiden. Envisas fortfarande med att gå upp på bordet när man äter. Det går dock åt rätt håll. Nu är det kanske bara fem gånger/måltid. I början var det säkert femton-tjugo gånger. Namn är dock fortfarande svårt. Vi kallar honom fortfarande mest Lillbengt och Tissen. Mest Tissen nu faktiskt. Har varit inne lite på Sonny eller Sonic, men jag vet inte. Sotis tänkte jag först, men nja...

Illrar har jag aldrig riktigt förstått mig på. Hur är de? Jag har inte ens någon riktig bild av hur de faktiskt ser ut...

Ta hand om dig! :)

2013-12-20 @ 14:54:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Lissie

Hehe, det där med att skriva spegelvänt brukar jag ägna mig åt på tråkiga föreläsningar ;)

Jag hoppas du får lite så kallad julefrid, jag vet hur jobbigt det kan kännas. Kram!

2013-12-21 @ 09:29:43
URL: http://fairlynuts.blogg.se
Postat av: Erica

Svar: Jag hade en kaktus en gång, och den överlevde i flera år. Men nope, inte längre än så. Levande blommor är inte min starka sida då det gäller omhändertagande. :p

Jag har ett mjukdjur i sängen trots att jag är 25. :)

2013-12-21 @ 22:05:04
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: ellen

Jag har faktiskt heller aldrig tyckt om att äta deg/smet så visparna fick alltid åka direkt ner i diskmaskinen om inte brorsan var med och slickade dom rena ;).
Var rädd om dig och hoppas du får en fortsatt fin 4:e advent!

2013-12-22 @ 15:32:44
URL: http://litetyrvader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0