Inte pigga ord.

Jag orkar inte så mycket. Less på livet helt enkelt.
 
 
Har ont i en nerv, ischiasnerven. Det strålar, domnar och pirrar. Migränen i måndags. I en vecka har jar sett dåligt med högerögat. Orkar inte leta upp en ögonläkare. Det är säkert ändå mitt fel, säkert ögoninflamationen som gett permanenta skador. Orkar inte få höra det. Så jag går runt och ser suddigt. Jag är trött. Tröttare än vanligt. Får inte sova ut på morgnarna längre utan vaknar efter åtta timmar som mest. Det räcker inte för mig. Jag har ett mycket stort sömnbehov. Vi har knappt några pengar och jag äter mycket havregrynsgröt. Det är svårt. Jag har väldigt jobbigt med att få i mig mat som det är och att inte kunna välja vad jag vill äta gör det inte lättare.
 
Igår var vi ute på äventyrligheter (tom tits) med svämorföräldrar. Jag hade sån ångest över att jag inte skulle få träna så jag höll på att stanna hemma. Jag följde med till slut. Sen blev det träning ändå. Jag gick ut och sprang när jag kom hem. Riktigt skönt. Och ett steg åt fel håll för jag var så trött. Köpte godis för jag har varit chokladsugen i en mindre evighet. Fick äckelångest trots löpningen.
 
Jag är så trött. Jag mår så dåligt. Jag känner mig så jävla ensam och meningslös.

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter inte som en höjdarvecka precis.. Vill bara ge dig en bamsekram och säga att allt kommer bli bra...
Sv: Jag var ju i skolan måndag-onsdag(då jag kom hem efter onsdagslektionerna tog jag motvilligt tempen och den visade 39,3). Hade troligtvis haft över 38 hela veckan, men envis som jag är gick jag ändå. Hatar att stanna hemma från skolan...
Massa kramar! <3

2013-02-01 @ 12:37:51
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Mallan

Vännen, det gör inget att äta choklad. De flesta köper och äter något gott nu till helgen, eller när som helst. Dessutom har du ju tränat och då behöver kroppen extra energi. Se det som en god fredagsfika, och blicka framåt. ♥

2013-02-01 @ 14:38:25
URL: http://mallanolsson.bloggplatsen.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Blir alltid ledsen över att läsa om hur dåligt du mår fina Hanna:(

2013-02-01 @ 15:42:55
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0