En onsdag i januari

Länge sedan jag hade samtal nu. Först var det jul och den veckan valde vi att ta uppehåll. Veckan efter var mitt förbannade ibsmagkatarrshelvete i för dåligt skick för att lämna hemmet och imorse klockan åtta ringde dom från mottagningen och berättade att han var sjuk. Jobbigt. Även om vi inte direkt gör något våldsamt konstruktivt så är dom bra för mig.
 
Istället för samtalt passade jag på att ta årets andra löprunda. Det var lite tungt idag eftersom underlaget var omväxlande småisigt och moddigt och så på enstaka fläcker ren asfalt. Hur som helst så var det skönt att komma ut.
 
 
Eftersom bilder är kul och jag har många så tänkte jag visa lite av 2012 års bilder från min mobil.
 
Sjukt gott iste efter en långpromenad
 
Tepaus under fotorunda
 
Läxa under tränarutbildningen
 
Mina älskade barfotaskor
 
Gott! Sparris, chevre, valnötter, honung
 
Ömt knä
 
Sötaste illerhögen
 
Tack ikea.. tack
 
Larmet var aningen ivägen..
 
Frisyrerna är ganska lika va?
 
Promenadutsikt en kväll
 
Flodgrisnödläge, ögonkirurgen fick rycka in.
 
Min underbara bikiniöverdel
 
Fina Zombie gräver på kvällspromenad
 
Middagspaus i Ljusdal på hemväg från Tant P
 
Fulglasögonen på
 
Sensommarfrukost
 
Finfrukost på cafe
 
Höstregn
 
Dagens outfit
 
Köpte longboard
 
Morotssoppa
 
Belsebub var "i hatten"
 
Alinda var mer på matte
 

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

Kul med lite bildbomb:)

sv: Haha ingen fara:) Jo, fast det är mer variation än vad det låter i inläggen. Det är ju variation med vikterna i övningarna samma sak kan det vara så att jag börjar på en övning, gör några andra och sedan går tillbaka. Bara det att jag inte skriver ut så detaljrikt hur exakt ett pass är. Skriver ju bara upp det sammanlagda slutsumman. Sen har jag fastnat vid minst 100 och 5 är ett tvångsnummer:( ja rörigt.

2013-01-10 @ 13:48:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Vonskareng

Många härliga bilder!! Hoppas samtalen får kicka igång snart!!

2013-01-10 @ 16:04:27
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: Diana Doss

haha, jag åt en köpt pumpapaj i usa som jag tyckte om, men det var väl antagligen massa konstigheter i den som fick den att smaka bra ;) du vet alla mytiska medel och ämnen det stoppar i..? men den jag gjorde själv, BLÄÄÄ!! haha.

2013-01-10 @ 18:21:34
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0