Helg

Hugaligen vilken helg det varit. Har haft ångest mer eller mindre oavbrutet sedan fredagkväll känns det som. Imorse hände något ovanligt (tack och lov är det ovanligt) jag vaknade nämligen med skyhög ångest. Jag var jättetrött och uppe i varv samtidigt. Lyckades somna om ett par timmar och vaknade halv ett. Med ångest. Hela lördagen var jag ett enda flaxande nervvrak. Jag bli lätt mycket motoriskt orolig, tappar fokus snabbare än vanligt och flyger fram, än hit, än dit när jag har ångest. Försökte lösa korsord men tankeverksamheten föll bort, glömde vad jag tänkte på. Kände mig dum och korkad, förstod inte.
 
Under eftermiddagen idag fick jag några timmars lugn när jag var och klättrade men nu är den där äckliga känslan med mig. Har försökt duscha, har druckit te, tittat på tv. Lika jäkla ofokuserad och ångestdriven. Kan knappt skriva för jag snubblar på orden, formuleringarna och tangenterna.
 
Lite lugn en stund tack.

Kommentarer
Postat av: Diana Doss

hoppas det går över snart! <3

sv: nej, ibland är det verkligen knepigt att skilja på ätstörningen och sig själv när man faktiskt tycker att det är kul att träna, men samtidigt kanske det känns bra eftersom man förbränner samtidigt..?

ja, alla dessa val man ska ta ställning till i livet :S

2013-01-20 @ 23:50:04
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad roligt att du också tränar med din mamma ibland.
Jag var så stolt över min pappa. Liksom det var verkligen år och dar sedan han rörde på sig på ett träningsaktigt sätt. Att han dessutom ville åka iväg och göra dubbelpass första dagen det fick mig att tappa hakan:) Men jag var glad för det.

Hmm, för mig känns det inte ens som om jag skulle fixa ett iq befriat jobb som att sortera skruv. Finns ens sådana jobb?

2013-01-21 @ 13:12:04
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Maja

Inte alls kul verkligen, hoppas att det blir bra snart... Sitter själv och tänker på saker jag egentligen inte borde tänka på men har bestämt mig att inte ge vika den här gången. Dagen ska fortgå som jag hade planerat vilket fall som helst.
KRam! <3

2013-01-21 @ 15:54:24
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha förvirrad trött jäkel - SJÄLVKLART physalis, vet inte vrf jag skrev sharon?! Kanske för att jag innerst inne ville att de skulle vart de på tallriken ;)

2013-01-21 @ 21:56:34
Postat av: Anonym

Oj --> vonskareng.blogg.se

2013-01-21 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0