Mitt 2012 del sex

Augusti:
 

Augusit var om jag ska tolka min blogg en månad när jag tänkte rätt mycket. Mådde dåligt som vanligt men bet ihop och försökta andas kontrollerat. I början av månaden gjorde vi ännu en klätterutflykt men kameran blev mest liggande så det finns inget att visa. Sen kom sommarens sista resa. Tillsammans med Jonathans föräldrar tog jag (och Jonathan) flyget till London för andra gången under sommaren och sedan väntade en väldigt varm och väldigt lång tågresa till en liten by i Cornwall där vi var i nästan en vecka.
 
 
 
Lunchvila i London i väntan på tåget
 
Looe i kvällsmörker
 
Vi plockade björnbär
 
Bara i england alltså... telefonkiosker i buskarna
 
 
 
Underbar lunchstrand och bad helt utan tång och sjögräs
 
Mina skor båda två...
 
Den här fisken var asful men så sjukt god
 
Sound of music-känsla
 
Dagen när det hällregnade
 
Hade det gått hade fönstret följt med mig hem
 
Vi åkte till Eden Project och tittade på växter...
 
...och åkte linbana, jag är där mitt i bilden=)
 
 
 
Lunchplats
 
 
 
Så var vi tillbaka i London igen
 
Där dom godaste hamburgarna finns, och sötpotatispommes...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0