Promenad

 Igår tog en jag promenad. Väldigt intressant känner jag. Jag gillar verkligen att gå och gör det så ofta jag orkar (mentalt). Det är väldigt sällan jag är för fysiskt trött för att gå. Tråkigt nog har jag bara två tempon, ultraspeed som gör att alla utom min mamma och en vän tycker att jag går för fort eller lunktempot man har när man har en ordentlig packning. Med andra ord är det inte alltid så lätt att få med någon som sällskap när jag är ute och går.
 
 
 
 
Det är tungt nu. Mycket som känns jobigt. Typ allt. Att gå upp, att äta, att göra saker, att umgås. Finnas, tänka. Jag gör ont och vägrar mig själv att hand om mig.
 
Så kul man kan ha när man tar bilder på sig själv...

Kommentarer
Postat av: Maja

När jag promenerar låter jag alltid tankarna fara runt, fantasierna tar över helt och hållet - vilket faktiskt är ganska skönt.
Går också ganska snabbt, speciellt när det är kallt ute.
Tråkigt att det går tungt för dig nu, hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre för dig snart <3
Kram! <3

2013-01-13 @ 13:17:32
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

hoppas tankarna lättar snart för dig!

sv: exakt! precis så är det. när man dessutom inte har lust med något är det inget vidare att sitta själv heller..

jo, det är sant.... vi kör på müsli.

2013-01-13 @ 13:52:38
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tss folk brukar klaga på att jag rusar när jag går också, men jag har tänkt på det att jag oftast rusar i exakt allt jag gör. Antar att det är sådan jag är.

Jo, egentligen ska jag väl vara nöjd med en timmes badminton, en timme är ju alltid något. Idag blev det badminton igen - 75 min. Jag kan inte rå för det men jag tycker det är kul haha:)


Ja men du är verkligen super fin i brillorna:)

2013-01-13 @ 16:11:49
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0