Det är så svårt att vilja överleva.

Jag ska till gotland. Jag ska orka det. Jag vill dit. 
 
Efter det?
 
Jag ser inget annat än ångest och panik och tårar och tomhet. Att tänka på studier, arbete, bli äldre, vår äckliga jävla lägenhet, illrarna som jag försummar och borde göra mig av med för dom har det bättre hos någon annan, mat, pengar... allt.. gör mig panikslagen fyller mig med alla negativa känslor som finns. Jag har inte tro på att framtiden kan bli bra, inte ens hopp. Ingenting. 
 
Jag vet att jag ska uppskatta det jag har men jag gör inte det. Jag är så otroligt ledsen för det och jag skäms. Jag har det bra, jag vet. 
 
Det är inte så att jag vill dö. Jag kan bara inte känna att det finns något att överleva för. 

Kommentarer
Postat av: beayourdreams.blogg.se

DU är stark som f*n. Det är svårt för mig också just nu men vi kämpar på. Tillsammans är vi starka! <3

Sv: Åhja.. Ugnsrostade grejer är alltid mumsmums! Kyckling är gott må jag lova och jordnötter till de är pricken över i:et ;) Ta hand om dig <3

2013-07-30 @ 21:15:58
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Postat av: Silverglitter

Det är hemskt när inget har mening. Men att dina illrar skulle ha det bättre hos någon annan tror jag inte. Du verkar vara en väldigt bra djurmänniska.

Det som håller mig kvar är framförallt min äldsta lillasyster. För henne orkar jag ett tag till. Har du någon som du kan känna så för?

Kram.

2013-07-30 @ 21:41:59
URL: http://silverglittrande.blogspot.com
Postat av: Maja

Du kommer ta dig igenom det här, men förstår - tyvärr, precis hur du känner. Någonting fattas, man vill göra någon förändring men andra saker stoppar en.
Massa styrkekramar!

2013-07-31 @ 16:03:18
URL: http://singyourownsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0