Gårdagens vadinsikter

Alltså, man inser att man har århundradets största vader när man provar jeans i modellen boyfriend fit och dom sitter snortight runt ovan nämnda kroppsdel. Det berodde absolut inte på att jag valt en för liten storlek. Tvärtom var det en del luft i midjan. Hade jag tagit ett par som satt bra där hade det bara varit ett par vanliga tighta jeans. Så, hur tusan ser dom här pojkvännerna ut då undrar jag? 1,65 långa med en matchvikt på 50 kg? Skulle jag sno Jonathans byxor skulle jag behöva skärp och hängslen. Han är två decimeter längre än jag och väger i runda slängar 25 kg mer. På något vis hade jag en förhoppning om att en sådan modell skulle sitta lite löst? Fast det gör den ju förståss, om man är modellsmal. Hade också en tanke om att dom kanske inte skulle generera lika mycket kroppsångest som ett par slimfittightcannotbreathejeans. I helskotta heller, det blev ju bara ännu värre eftersom namnet antyder att dom inte ska sitta åt men ändå gör det. När ska världen av jeansdesigners förstå att det finns människor som är som jag. Av honkön och gillar jeans som inte sitter åt. Och nej, lösningen är inte att köpa herrmodell. Jag har nämligen höfter och rumpa och definitivt inget behov av det extra utrymmet i grenen som mest ger mig skavsår och taskig passform.
 
Dagens i-landsproblem. 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det finns en, eller tusen, anledningar till att jag hatar att prova byxor. Benen är nog den kroppsdelen jag hatar mest. Har haft komplex för benen ända sedan jag var liten och alltid fått höra att jag är tjock om benen:( HATAR!!! :´(



2013-07-04 @ 11:33:32
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Helene

Fint med stora vader ju! :)

2013-07-04 @ 12:58:35
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Postat av: Elin

Åh chanserna är inte överdrivet många då alltså. :S
Jobbar han i helgen?

Den var tydligen inget att utreda vidare så det jag får helt enkelt fortsätta knapra VOLTAREN(?!?!?!?!?)
som inte fungerar. :P
Han nämnde inte ens migrän så det är det tydligen inte.

Och de där passa-på-stunderna kanske skulle bli lättare om du utmanade mer på såna tillställningar så det inte behöver kännas som att du måste passa på? Det är en redig insats, men det kanske kan vara värt det? Äta normalt utan att må dåligt?
kramar

2013-07-04 @ 14:10:52
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Emma

Att prova byxor är inte det roligaste som finns.. Jag har så att dom ofta är för stora vid vaderna och sen är det typ svårt att få igen dom. Very fun!

Svar: Åh men i Stockholm finns det väl typ vildsvin? För ett tag sedan en sen kväll såg jag sju harungar med sin mamma skuttandes, gud så sött!

2013-07-04 @ 14:41:46
URL: http://emmaforslunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0