Imorgon smäller det

Vad skönt det kommer vara att äntligen sitta i bilen imorgon. Då är det färdigt. Då har jag packat, städat och fixat färdigt. Jag har gjort alldeles för mycket senaste dagarna i förhållande till vad mitt psyke orkar med. Utredningen har slitit enormt på krafterna fast jag uppskattat den. Jag är inte van att tänka och göra så mycket som det har blivit och att försöka hitta svar om sig själv och hur man fungerar är mentalt mördande. För mig åtminstone. Och så packa och inte ha koll på om det blir än eller två resor. Vet fortfarande inte och jag drar imorgon men om det blir av så är jag förberedd. Har ryggsäcken och vandringskängorna färdiga hemma hos bror och föräldrar. Bara att flytta över lite småsaker och sätta sig på tåget. Jag hoppas. Sarek har länge varit en dröm. Ser ni, jag hoppas. 
 
Den här veckan ser jag fram mot med skräckblandad förtjusning. Klättra är kul, vara utomhus är kul. Umgås med Jonathan är kul och hans bror som ska med är också bra. Mat. Mat är svårt. Äta på semester. Äta med två stora killar med god aptit. Det är tungt. Jag vet att man gör av med mängder med energi när man är ute och klättrar men det skrämmer mig ändå. Och sova borta. Tur att jag har melatonin. Och flodgris och Jonathan. 
 
Så, nu får vi se om jag hör av mig om en vecka eller två. Jag håller en tumme för två. Nu borde jag sova och sedan gå upp och fixa ihop en matsäck att ha till den långa färden. Tur att jag gillar att åka bil. På söndag är det också vår sjätte bröllopsdag. Förra året firade vi med att åka hem från sognefjorden och vi åt lunch längs vägen uppe på hemsedalsfjället, jag tror det var ungefär 10-12 grader men det var fint och vi hade en underbar vecka bakom oss.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Försök att njuta så mycket du bara kan nu. Detta är ju något du sett fram emot och tycker är roligt så jag hoppas du och din kropp håller♥

Var rädd om dig!
kram

2013-07-20 @ 00:13:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Silverglitter

Lycka till och hoppas att du får det bra!

Kram.

2013-07-20 @ 03:47:10
URL: http://silverglittrande.blogspot.com
Postat av: beayourdreams.blogg.se

Ha det så bra nu och NJUT. Hoppas allt går bra, kram!

Sv: Jo visst så är det ju, men jag brukar lägga ner mest energi på mina huvudmål rather than on the snacks you know. Tycker det är viktigare.. Ibland blir mellanmålen mer matiga, beror lite på.. ^^ Alla matscheman har dock inte jätte matiga mellanmål, men vissa. :) Mums ja!

Nä exakt, man ska väl ta en sak i taget.. Lätt att man backar om man gör allt på en gång, de blir för mycket liksom. Har ju egentligen inga problem att äta mat så länge jag har "koll på den".. Så att säga. De är väl de söta som är mitt problem att äta bara, rädslan att bli tjock utav typ 2 chokladbitar.. Nej men du förstår mig nog!

Ska börja att beta av så fort som möjligt, det kan bara bli bättre!

2013-07-20 @ 09:53:12
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas att du får det riktigt underbart, för det är du verkligen värd!
Sv: Jo, sant. Men jag har svårt att träffa folk via intressen, det vore i så fall om jag anmälde mig till någon fotokurs eller nåt.
Kram! <3

2013-07-20 @ 20:29:32
URL: http://singyourownsong.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får det underbart nu!! Att du kan njuta, och slippa ångesten ett tag.

Stugan var mestadels bra. Jag kunde slappna av ganska mycket faktiskt. :)
kramar

2013-07-28 @ 11:46:20
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0