Tisdag gör jag ingenting, ingenting, ingenting....

Ångest. Sysslolös. Ännu mer ångest.
 
Capio imorgon. Helt utan förhoppningar, helt utan förväntningar.
 
Jag vet ju.
 
 
Det finns en utbildning jag har fått för mig att jag vill gå. Jag brukar aldrig säga att jag vill något för då vet ingen då blir besvikelsen mindre när det inte blir så. I det här fallet är det ganska riskfritt att prata om det eftersom det är så otroligt många hinder ivägen. Det kommer liksom inte hända. Så då kan jag erkänna att jag vill. Här är den http://www.nvh.no/no/Utdanning/Dyrepleier/
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana Doss

tack! :) ja, det är det som känns skönt faktiskt. att jag hinner ju vara där på mer än bara som turist, hinner ju faktiskt bo där ett tag men OM det inte skulle vara tipptopp så är det iaf inte såå länge jag är borta. det kommer vara rätt mkt bibelstudier och sånt, även hälsa och typ hur man lägger upp och delar med sig av en predikan osv. tycker det verkar intressant :)

skönt att det finns fler som lägger märke till alla stavfel som andra gör iaf :P haha

utan tvekan!

2013-06-04 @ 23:51:49
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är aldrig fel att ha drömmar, vem vet, någon gång kanske du faktiskt orkar gå den där utbildningen.

2013-06-05 @ 15:51:12
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Elin

Den där utbildningen väntar på dig, även om det tar ett tag tills du orkar starta den.

Circadin? Något jag ska ge en chans då. Är trött på att aldrig få sova riktigt. :S

Självklart spelar det ingen roll vart på listan över sjukast du kommer. Poängen är att du hur som helst ska få bli frisk och må bra. Oavsett medel det krävs för att du ska komma dit.
Och? Du orkar inte mer än det, det är ändå mer än ingenting. Du kämpar och att det inte går fort framåt- och ibland går bakåt är också något du behöver hjälp med.
kramar

2013-06-05 @ 20:44:41
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0