Ho ho

Livet suger. Man ska se det positiva, man ska kämpa och jobba och slita men jag orkar inte. Jag är kräkless och fullständigt utmattad av den ständiga kampen. Var i hela friden ska jag hitta ork att vara pigg och glad och positiv när all, verkligen all min energi går åt till att andas, att äta, att stå ut i ångest och att genomleva dagen? Fuck it. Jag vill bara lägga ner men någon äcklig seghet gör att jag fortsätter och jag är inte ett dugg säker på att jag på något vis tycker det är bra.
 
Umia ringde idag och ville ha möte med mig och vården och jag vet inte om jag orkar. Dom ville att jag skulle ha stöd någonstans ifrån. Jag vet inte om det ger något. Jag är bara less.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig. Acceptans är långt ifrån samma sak som förståelse, men det första är långt viktigare i längden. Det är det där dömandet och den där åsikten att det inte är okej att må som vi mår som gör att man mår så mycket sämre i sig själv. Det finns alltid något, hos alla, som inte alla kan förstå sig på, det är då inte heller rätt att inte ens tycka det är okej att det finns saker som är svåra att förstå logiken i.

Ska man ge chipsen en chans då? Jag gillar egentligen chips mer än vanlgit godis. Finns en del choklad som är godare, men jag äter hellre chips en helg än godis.
kramar

2013-03-26 @ 23:20:42
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag som tyckte du sa att du hatade crosstrainer!!:P
Nej det är säkert inte bra för diskbråcket att sitta ner, men bara du tar det lugnt och bara tränar sådant som inte förvärrar det för dig. Men jag tror och vet att du har rätt bra koll på övningar för det:)

Tack för tipset. Ska försöka tajma in ett besök där och hålla koll på matningstiderna:)
kram

2013-03-27 @ 14:18:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Lissie

Uh, den känslan är verkligen värdelös, när man bara är less på allting. Inte för att jag riktigt lever som man lär, men att ta emot hjälp är ett första steg på vägen. Det kan ju bli bra. Man vet inte.

Tack för din synpunkt om sommarjobb btw! Mkt uppskattad och träffsäker. Det är liksom skönt att höra utifrån, att ett sommarjobb/heltidsjobb verkar vara en idiotisk idé. För just nu känns det ju så.

2013-03-27 @ 21:26:37
URL: http://fairlynuts.blogg.se
Postat av: Emma

Jag själv går också på friskis coh svettis fast i Skellefteå. Jättebra lokaler har dom:)! Billigt som bara den också.

2013-03-27 @ 23:10:25
URL: http://emmaforslunds.blogg.se
Postat av: Diana Doss

Ge det en chans!

Sv: Ja, det känns rätt värdelöst nu. Vet inte vad jag ska göra, skickade iväg en spontan ansökan till en annan organisation men har inte hört ett ljud från dem.. Så ja, jag vet inte alls...

2013-03-27 @ 23:26:41
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0