Jag kände att en lista är roligare än mina ord idag.

10 saker jag tycker om:
 
Våra illrar
Vara utomhus
Duntäcke
Friluftsbutiker
Choklad
Läsa
Träna
Te
Människor med ett stort hjärta som bryr sig
 
 
9 saker jag tycker mindre om
 
Krig och våld
Rasism
Maskar
Stress
Folk som skaffar djur utan att förstå vad det innebär
Miljöförstöring
Blodpudding
För varma dagar
Tvättlappar i kläder
 
 
Åtta bloggar jag läser:
 
Majas
Claras
Rebeckas
Cilla och illrarnas
Linas
Den bruna maten
Dianas
Helens
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
 
Måla om hemma
Ha ett jobb jag trivs med och orkar med
Göra ännu fler val till miljöns fördel
Ta körkort
Odla mina egna grönsaker och kryddor
Orka bo i hus och hitta ett lagom stort och fint
Besöka Edingburgh (och deras klätterhall)
 
 
6 saker jag är rädd för:
 
Mänskligheten
Miljöförstöring
Vapen
Att bli tvingad till en massa saker jag inte orkar
Att jag till slut inte står ut och tar mitt liv
Förlora människor som betyder mycket för mig
 
 
5 platser jag tycker om att vara på:
 
Gotland
I naturen
Med illrarna på olika ställen som exempelvis köksgolvet
Hos Tant P
I klätterhallen
 
 
4 ord som beskriver mig:
 
Intelligent
Träningstokig
Sjuk
Envis
 
 
3 saker jag ser fram emot:
 
Utomhussäsonngen för klättring
Nästa kopp te
Besök från en vän
 
 
2 bra filmer:
 
Ted
Eternal sunshine of the spotless mind
 
1 bra låt:
 
Black Lab - This night
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack Hanna!

Kul lista att läsa (om man bortser från det negativa).

2013-03-20 @ 12:45:30
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Maja

Känner mig hedrad att få stå med på listan bland bloggar du läser! :)
Listor kan ibland säga mycket om en person, är också mycket för miljö och miljötänk.
Kram! <3

2013-03-20 @ 16:47:14
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

ja, verkligen!

jo,det är sant... men det är ju oxå en sak du behöver hjälp för, att få underskrivet på att du faktiskt inte orkar jobba heltid.

2013-03-20 @ 20:56:45
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0