Måndag med syrenlila golv

Idag började min dag med ett tandläkarbesök. I ett rum med syrenlila golv. Jag kände mig alldeles vimmelkantig för inte nog med att golvet såg ut som något som passade my little pony, dom hade valt en lite mörkare syrenlila och målat väggarna något meter upp i den färgen samt ett skåp. Undrar om tandläkarens barnbarn valt färgen?
 
Sen klättring och handbollsträning för killarna. Det var min dag.
 
Har känt mig sådär lagom omotiverad att skriva här eftersom jag senaste dagarna inte kommit in på en enda blogg.se blogg men nu ikväll så fungerade det igen. Jag har å andra sidan inte direkt gjort något sedan sist. Mått dåligt, klättrat och druckit te.
 
Alinda Skitfia Lillumpa von Disel i egen hög iller.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad söt! :D

2013-03-05 @ 09:01:16
URL: http://kokospalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0