Tystnad i telefon

Nej jag hör inte av mig. Till psyk alltså. Nej han har inte hört av sig. Min samtalskontakt. Jag tror han väntar ut mig men jag känner mig mest så onödig och tidskrävande att jag ser tystnaden från deras sida som ett bekräftande i mina känslor av att ingen tycker att jag är värd hjälpen eftersom jag ändå inte blir bättre. Jag undrar om jag ska leta upp någon annan läkare som kan skriva ut mina melatonintabletter också. Om jag nu inte har kontakt där längre.
 
Jag har så stora sår innuti. Det här sliter sönder mig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tycker nog att du borde höra av dig, du kan ju inte gå utan någon kontakt alls..
Massa styrkekramar <3

2013-03-14 @ 17:45:29
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

du MÅSTE få hjälp, ha regelbunden samtalskontakt är jätteviktigt!

sv: ja, det gäller bara att man tar sig tid för det :P hehe

haha, och om björnar var så vanligt i sverige skulle man nog inte tycka att det var lika häftigt att få syn på en ^^

2013-03-15 @ 23:18:34
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0